سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳
۰
سفره خالی و حقوق های عقب افتاده؛

گلایه پرسنل شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت 4 ماهه حقوق/ شهردار: فقط دو ماه عقب هستیم

جمعی از کارگران شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت حقوق 4 ماهه خود ابراز گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
گلایه پرسنل شهرداری ایرانشهر از عدم پرداخت 4 ماهه حقوق/ شهردار: فقط دو ماه عقب هستیم
به گزارش پهره ؛ به نقل از عصرهامون، هرچندماه یکبار کارکنان شهرداری در سیستان وبلوچستان برای احقاق حقوق خود دست به دامان رسانه ها می شوند چرا که به طور مرتب پرداخت حقوق آنان با تاخیرات چندماهه همراه بوده است.

از سوی دیگر با نزدیک شدن به عیدنوروز و ایام خریدهای بهاری بیش از همیشه این گونه مشکلات به چشم می آید چرا که سفره های نوروزی کارگران و کارمندان خالی مانده و شاهد شرمندگی آنان در برابر خانواده هایشان هستیم.

اینبار پس از تعویق حقوق کارکنان شهرداری زابل(که مدت ها از پیگیری و پرداخت آن زمان می گذرد)، قطار بی پولی به شهرداری ایرانشهر رسید به گونه ای که جمعی از پرسنل شهرداری این شهرستان در تماس با این پایگاه خبری از تعویق 4-3 ماهه حقوق خود خبر داده و خواستار رسیدگی این موضوع شدند.
 
در تماسی که خبرنگار اجتماعی عصرهامون با نوراحمد درخوش داشت، وی اظهار کرد: تنها حقوق 2 ماه از کارگران و کارکنان شهرداری ایرانشهر عقب افتاده است.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: این دوماه حقوق نیز به دلیل اینکه وزارت کشور هزینه ارزش افزوده و سوختی که به شهرداری ها باید تعلق می گرفت را پرداخت نکرده، عقب افتاده است.
 
وی بیان کرد: هزینه ارزش افزوده و سوخت حق قانونی شهرداری ها است اما وزارت کشور در کمال تعجب به جای پرداخت به موقع، آن را به بازارچه های مرزی پرداخت کرده است.
 
درخوش با تاکید براینکه در هفته آینده حتما یک حقوق عقب افتاده کارکنان و کارگران پرداخت می شود، تصریح کرد: به جهت تامین هزینه حقوق پرسنل مجبور به فروش تعدادی از املاک مازاد شهرداری شده ایم که بی تردید پس از فروش آنها بخش اعظم حقوق باقیمانده نیز پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
 
کد مطلب: 423145
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *