دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۲۲
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر؛

دشمنان خواب بر هم زدن وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع را به گور خواهند برد

مولوی عبدالصمد کریم زایی گفت: دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان برای رسیدن به اهداف و منافع شوم خودشان هستند.
دشمنان خواب بر هم زدن وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع را به گور خواهند برد






مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت امر مسلمانان وحدت و اتحاد بین خودشان را حفظ کنند با این انسجام می توانند دسیسه های شوم استکبار ستیزان و دشمنان اسلام را با شکست و ناامیدی مواجه کنند.

وی افزود: همان طور که خداوند متعال در قرآن از زبان نبی اکرم (ص) به مسیحیان آن زمان می گوید آن وقت فرقه‌های مسلمان، با خدا، پیغمبر قرآن، قبله‌ این همه مشترکات،  چند موضوع مورد اختلاف را وسیله ای برای دشمنی قرار بدهند.

این خطیب جمعه اهل سنت تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی به خوبی می دانند هویت یکپارچه‌ جهان اسلام شکل گرفته دیگر برنامه های آنان با شکست روبرو است.

وی اضافه کرد: پس اکنون دشمنان در فکر ایجاد اختلاف در میان مسلمانان بوده و به صورت خبیث به دنبال این است که عدم بصیرت و آگاهی مردم سواستفاده کند.

 
مولوی کریم زایی خاطرنشان کرد: وحدت مسلمانان در نظام جمهوری اسلامی به خوبی تاکنون حفظ شده و مردم بابصیرت کشورمان اگر چه با مشکلات معیشت و اقتصادی روبرو بودند اما با این حال گول فریب های دشمنان نظام را نخوردند و همچنان تابع و پیرو ولایت فقیه هستند. 

وی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند خواب بر هم زدن وحدت بین برادران اهل سنت و اهل تشیع را به گور خواهند برد.



 وی اضافه کرد: ملت ایران برادران اهل سنت و اهل تشیع باید حواسشان به همه موضوعات باشد که افراط و تفریط را کنار بگذارند و از کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه در هر لباسی هستند دوری و همچون همیشه هوشیارانه عمل کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430072
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *