پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ۱۵:۱۱
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی با شور و نشاط و لبخند دانش‌آموزان اندیشیده شده است

علی شعبانی گفت: پلیس راهور نسبت به آموزش  رانندگان سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان تا پیش از بازگشایی مدارس اقدام کند.
تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی با شور و نشاط و لبخند دانش‌آموزان اندیشیده شده است









علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مدیریت آموزش و پروش این منطقه مسیرهای مدارسی که نیاز به سرویس حمل و نقل عمومی دارند را اعلام تا با هماهنگی شهرداری و ادارات مرتبط برنامه ریزی و اقدام شود. 


وی افزود: تیم های مشترکی از نمایندگان آموزش و پرورش، راهور و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تامین امنیت دانش آموزان در نقاط پر ترافیک ساماندهی و مستقر شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کاستی ها و نقایص مقابل مدارس اعم از خرابی پل ها، پیاده رو ها، نبود تابلوها و علائم راهنمایی مورد نیاز، هرس درختان، سرعتکاه، روشنایی توسط آموزش و پرورش اعلام تا شهرداری و ادارات ذیربط برای رفع آن تا قبل از شروع سال تحصیلی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش خودروهایی که  به عنوان سرویس عمومی قرارداد می بندند را به پلیس جهت معاینه و بررسی سلامت فنی معرفی کند.

شعبانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش فهرست مدارس حاشیه جاده ها را برای تدابیر و اقدامات لازم به پلیس راه اعلام کند.


وی عنوان کرد: پلیس راهور نسبت به آموزش  رانندگان سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان تا پیش از بازگشایی مدارس اقدام کند.


فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: برای رفاه دانش آموزان جمع آوری دست فروشان از معابر به صورت جدی در دستور کار باشد.

وی گفت: پایش لازم از کارکرد سرویس های عمومی مدارس توسط شهرداری، راهور، آموزش و پرورش، مدیریت مدارس و انجمن اولیا و مربیان انجام و گزارش شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *