پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۸:۴۳
۰

افتتاح یک مدرسه هشت کلاسه در چاه جمال ایرانشهر/کلنگ زنی یک مدرسه شش کلاسه+گزارش تصویری

یک مدرسه یک مدرسه هشت کلاسه با حضور معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افتتاح و یک مدرسه شش کلاسه کلنگ زنی شد.
مدرسه
مدرسه
به گزارش پهره، در روز جهانی معلم با حضور معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، معاونت استاندار و فرماندار ویژه ، امامان جمعه تشییع و تسنن و شورای اداری شهرستان، عصر امروز یک مدرسه هشت کلاسه در روستای چاه جمال ایرانشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.
معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این مراسم اظهار داشت: امروز ما به برکت انقلاب اسلامی ایران در کشوری زندگی می کنیم که به عنوان یک جزیره درخشان امنیتی در منطقه و جهان شناخته شده و دارای پتانسیل های فراوانی است که شما جوانان باید آینده آن را بسازید تا به آن جایگاه والا و ارزشمند دست پیدا کنید.
وی گفت: استعدادی های برتر و درخشان در کشور ما وجود دارد که برای ظهور آنها و تبدیل به پیشرفت و توسعه جامعه باید زمینه سازی شکوفایی آن از پایین ترین سطح جامعه فراهم شود تا شاهد رشد و شکوفایی جوانان برای داشتن یک کشور آباد و پیشرفته باشیم. رشد و پیشرفت کشور ما به علم و دانش شما دانش آموزان و طلایه داران آینده جمهوری اسلامی ایران بستگی داره.
 
700کلاس درس فرسوده در ایرانشهر وجود دارد
نبی بخش داودی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در این مراسم با تقدیر و تشکر از خیران مدرسه ساز و اداره نوسازی آموزش و پرورش برای ساخت مدارس گفت: بیش از هفتصد کلاس درس مدرسه در شهرستان ایرانشهر قدمتشان بالای پنجاه سال بوده و فرسوده است و با وجود ترمیم و بازسازی بازهم از وضعیت نامناسب و نامطلوب بهرمند هستند و نیازمند ساخت کلاس درس جدید هستیم.
وی گفت: در طی سه سال اخیر افزایش بیش از هفت هزار نفری دانش آموز در مدارس ایرانشهر را داشتیم و توانسته ایم بیش از پنجاه کلاس درس جدید با مشارکت خیران مدرسه ساز و اداره کل نوسازی و بازسازی مدارس ساخته و بهره برداری کنیم اما بازهم با کمبود کلاس درس مواجه هستیم.
در ادامه مدرسه با حضور معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مدرسه هشت کلاسه امام هادی(ع) روستای چاه جمال با اعتباری بالغ بر دوازده میلیارد ریال با مشارکت 30درصدی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان و 70درصدی اداره کل نوسازی و بازسازی مدارس سیستان وبلوچستان ساخته و به بهره برداری رسید.
همچنین یک مدرسه شش کلاسه با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال با مشارکت پنجاه درصدی معلمان خیرمدرسه ساز شهرستان و اداره کل نوسازی و بازی مدارس کلنگ زنی شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
انتهای خبر/
کد مطلب: 5666
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *