سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ۰۷:۵۹
۰
محلات بمپور فاقد شناسنامه هستند؛

خیابان های گمنام شهروندان بمپوری را به مقصد نمی رساند

شهرستان بمپور دارای محله هایی است که هنوز بدون نام و نشان هستند و این مسئله باعث سردرگمی بسیاری از شهروندان در پیدا کردن محلات شده است.
خیابان های گمنام شهروندان بمپوری را به مقصد نمی رساند
به گزارش پهره؛ بسیاری از شهروندان شهرستان بمپور در زمینه جانمایی و نصب علائم ترافیکی و تابلوهای نامگذاری خیابان ها ابراز گلایه می کنند که این مسئله باعث سردرگمی آنان در پیدا کردن خیابان ها، کوچه ها شده است.
در حقیقت شهرستان بمپور هنوز دارای محله هایی است که بی نام ونشان هستند و این موضوع مشکلات فراوانی را برای شهروندان ساکن آن محلات به وجود آورده است.
در واقع نامگذاری کوچه ها و معابر یکی از موارد بسیار مهمی بوده که به وسیله آن افراد محل سکونت را پیدا می کنند و داشتن تابلو و اعلانات مکان یابی و آدرس دادن را سرعت می بخشد.
در این راستا وحید پور مردانی، یکی از شهروندان شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: برخی از معابر، خیابان ها و کوچه های این منطقه تابلویی برای آدرس یابی ندارند و یا اسمی بر روی آن معبر نیست که این مسئله سبب بروز مشکلاتی برای همشهریان به ویژه ساکنان محله می شود.
وی افزود: بهتر است در حوزه نامگذاری و ترمیم معابر برخی خیابان ها و نصب تابلو اقداماتی در شهرستان بمپور توسط مسئولین ذیربط انجام بگیرد.
این شهروند بمپوری اضافه کرد: بسیاری از آسفالت های خیابان ها نیاز به ترمیم دارند.
خیابان های بمپور مجهز به علائم ترافیکی و تابلو می شوند
در این راستا سلمان برهانی، فرماندار شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: نصب تابلو، رنگ آمیزی و استاندارد سازی سرعت گاه های سطح شهر به ویژه تقاطع فردوسی توسط شهرداری و پلیس راهور انجام می شود.
وی افزود: شهرداری بمپور نسبت به ترمیم نوارهای حفاری، مرمت و روکش آسفالت معابر به ویژه بلوار اصلی شهر بمپور در اسرع وقت اقدام می کند.
برهانی تصریح کرد: شهرداری های مناطق بمپور، محمدان و قاسم آباد باید نسبت به نام گذاری یکی از خیابان های سطح شهر به نام شهدای روحانی اقدام کنند.
وی اضافه کرد: شهرداری بمپور به عنوان شهرداری مرکز شهرستان با همکاری راهنمایی رانندگی نسبت به جانمایی و نصب علائم ترافیکی و تابلوی نام گذاری خیابان ها شهر اقدام می کند.
وی خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی دو بلوار سردار شهید یاسر بهشتی شهر بمپور و به ویژه بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط شهرداری باید انجام و حداکثر تا قبل از پایان امسال مورد بهره برداری قرار بگیرند.
وی عنوان کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت محور های بمپور - بزمان به طول۱۵ کیلومتر و بمپور به دلگان به طول ۱۰ کیلومتر مضاف بر ۲۵ کیلومتر دیگر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429798
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *