دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵
۰
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر؛

حجاب زدایی یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام است/کاربران فضای مجازی ابتدا سواد رسانه خود را ارتقا بدهند

مولوی خلیل رسولی زاده گفت: حجاب زدایی یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام است که همگان باید در راستای این مسئله فرهنگی برای مبارزه با بدحجابی در جامعه برنامه ای مدون داشته باشند.
حجاب زدایی یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام است/کاربران فضای مجازی ابتدا سواد رسانه خود را ارتقا بدهند
مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: یکی از احکام بسیار مهم در اسلام که همه مذاهب اسلامی بر آن تاکید دارند رعایت حجاب و عفاف برای زنان و دختران است.
وی افزود: نظر شیعه و سنی در راستای حجاب و پوشش زن و با توجه به این که این مسأله ریشه در قرآن کریم دارد مرجع فقهی برای همه مسلمانان است.
مولی رسولی زاده تصریح کرد: مسئولین فرهنگی باید این مسأله حجاب و عفاف را باید حدی بگیرند و در این راستا برنامه های آموزشی تبیین کنند تا خدای ناکرده این موضوع تبدیل به یک دو قطبی برای تفرقه افکنی میان مردم نشود.
وی اضافه کرد: در حقیقت حجاب امری فرهنگی است و در ای زمينه باید به ارتباطات اجتماعی هم توجه ویژه شود.
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر عنوان کرد: اکنون بدخواهان نظام اسلامی با شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند.
وی خاطرنشان کرد: زنان مسلمان باید حجاب شرعی خود را رعایت کنند و دختران باید در این زمینه آموزش های لازم را ببینند و مدارس و دانشگاه ها در این زمینه باید اصولی کار کنند.
وی عنوان کرد: در شرایط فعلی فضای مجازی و ماهواره در قبح شکنی بی حجابی نقش پررنگی را ایفا می کنند که امروزه بانوان از این ابزار به عنوان یک الگو در زندگی خود استفاده می کنند، در حالی که از مضرات آن کاملا ناآگاه هستند و این موضوع را به نوعی با کلاسی و با فرهنگی می دانند.
وی اضافه کرد: اکنون موضوع بد حجابی در فضای مجازی در کشورهای غربی شرایط خوبی ندارد و اکنون شرایط به گونه ای است که برخی از بانوانی که از شبکه های اجتماعي استفاده می کنند، به دلیل عدم سواد رسانه، شناخت و آگاهی کافی اقدام به نشر عکسها و کلیپ های بی حجابی در این بستر می کنند، که طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید این فضا کنترل شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *