يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ۱۹:۱۱
۰
امام جمعه اهل تشیع شهرستان ایرانشهر؛

استکبار جهانی پشت پرده حادثه دلخراش در حرم مطهر رضوی است

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی گفت: حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم مطهر رضوی به شدت محکوم است و باید اهداف پشت پرده این گونه حوادث تلخ برای مردم تبیین شود.
استکبار جهانی پشت پرده حادثه دلخراش در حرم مطهر رضوی است
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه اهل تشیع در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: کشتن مسلمان در دین اسلام مطلقا حرام بوده و دو روحانی در ترکمن و دو روحانی در مشهد در حرم امام رضا کشته شدند که این عمل حرام و نا جایز است و از نظر قانون، عرف و شرع جایز نیست.
وی افزود: این که دشمنان با اجرای اینگونه دسیسه ها به دنبال ایجاد تفرقه افکنی هستند که در میان مسلمانان اختلاف به وجود بیاورند.
این خطیب جمعه تصریح کرد: ملت ایران باید همچون همیشه هوشیار باشید و فریب برنامه های شوم دشمنان را نخورند و به عنوان مثال اگر کسی قاتل است او را تحویل مقامات قضایی بدهند تا مطابق با قوانین با او برخورد صورت بگیرد.
حجت الاسلام والمسلمین بزمانی خاطر‌نشان کرد: حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم مطهر رضوی به شدت محکوم است و باید اهداف پشت پرده این گونه حوادث تلخ برای مردم تبیین شود.
وی اذعان کرد: دشمن درمانده از هوشیاری و استقامت مردم، هر روز به زعم خود توطئه‌ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و ملت مقاوم ایران تدارک می‌بیند، ولی غافل از این است که این خون مظلومان ما را بیدارتر و صحنه را بر دشمنان تنگ‌ تر خواهد کرد.
وی اضافه کرد: هدف از واقعه حرم رضوی ایجاد فضای رعب و وحشت در اماکن مقدس و اختلاف افکنی مذهبی و ملیتی بوده و استکبار جهانی صحنه گردان این حوادث است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429609
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *