جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

هراس دشمن از بیداری اسلامی و وحدت/ملت ایران اسیر دام های تفرقه افکنان نمی شوند

حمید رضا خزایی فر گفت: دشمنان با سوء قصد به روحانیان در حرم مطهر امام رضا (ع) به دنبال ایجاد و تشدید تفرقه بین شیعه و سنی هستند ولی این سیاست استکباری آنها راه به جایی نمی برد.
هراس دشمن از بیداری اسلامی و وحدت/ملت ایران اسیر دام های تفرقه افکنان نمی شوند
حمید رضا خزایی فر، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا؛ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقونَ» بیان کرد: حرم مطهر رضوی در سومین روز ماه ضیافت الهی شاهد رویداد دلخراشی بود که منجر به شهادت و زخمی شدن چند تن از روحانیون جهادگر شد، بدون شک قربانیان این حادثه که با زبان روزه به فیض شهادت در راه خدا نائل شدند نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود.
وی افزود: اما باید توجه داشت این اتفاق غیرانسانی و وقایع دیگر رخ‌ داده در روزهای اخیر در کشور ایران اسلامی، حکایت از طراحی دشمن برای القای اختلافات و تنش‌های قومی و مذهبی و ملیتی دارد.
خزایی فر تصریح کرد: پس واضح است دشمنان قسم‌ خورده ایران اسلامی درصدد هستند با سوءاستفاده از چنین قضایایی اهداف شوم خود را که از جمله آن ها تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و ملت ایران و کشورهای همسایه است دنبال کنند.
وی اضافه کرد: این اقدام جنایتکارانه به شدت محکوم بوده و از علمای جهان اسلام، رهبران سیاسی منطقه و کنشگران عرصه بین الملل تقاضا دارم موضع گیری جدی نسبت به این اقدامات تروریستی و جنایتکارانه داشته باشند.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: تردید‌ی نیست که راهیان راه اسلام و ولایت، همچون همیشه با وحدت وهمدلی، در پرتو راهکرد‌های آسمانی رهبری و با اعتماد و باور به تسلط سربازان گمنام امام زمان (عج)بر شرایط و اوضاع، در این جبهه نیز پیروز و بر نقشه‌های دشمنان فایق خواهند آمد.
وی عنوان کرد: هرگز نباید اسیر دام های شیطانی دشمنان ایران اسلامی شویم و مردم ما بیدارتر از همیشه در صحنه دفاع و حامیان اسلام و مظلومان جهان حاضر خواهند بود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429592