يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۱۰
۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر؛

مسابقات ورزشی هدفمند به افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کند

محمد رضا کرد از برگزاری مسابقات ورزشی بین اعضای کانون های جوانان، دانشجویی و دانش آموزی شهرستان ایرانشهر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.
مسابقات ورزشی هدفمند به افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کند
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: دهه فجر فرصت بسیار خوبی جهت گرامیداشت رشادت ها و پاسداشت خون شهدای انقلاب است که داوطلبان این نهاد با توجه به رسالت خود در گسترش فرهنگ بشر دوستی و سلامت در جامعه با برگزاری مسابقات ورزشی ضمن بالا بردن توان جسمانی اعضا به دنبال ایجاد فرصت نشاط و سرگرمی برای اعضای داوطلب هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر ایرانشهر همواره در مسیر ایجاد بستری برای فعالیت های ورزشی و توان افزایی ویژه اعضا خود تلاش می کنند و در همین زمینه مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون های جوانان، دانشجویی، دانش آموزی، خواهر و برادر در رشته های دارت، هفت سنگ، طناب کشی و طناب زنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل زمین ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: این مسابقات در هر بخش با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد و در پایان از اعضای شرکت کننده با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های ورزشی به حداقل رسیده بود که با این مسابقات به دنبال افزایش توان امدادی اعضای داوطلب و آمادگی در برابر حوادث احتمالی بودیم‌.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429404
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *