رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر؛

مسابقات ورزشی هدفمند به افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کند

17 بهمن 1400 ساعت 21:10

محمد رضا کرد از برگزاری مسابقات ورزشی بین اعضای کانون های جوانان، دانشجویی و دانش آموزی شهرستان ایرانشهر به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.


محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: دهه فجر فرصت بسیار خوبی جهت گرامیداشت رشادت ها و پاسداشت خون شهدای انقلاب است که داوطلبان این نهاد با توجه به رسالت خود در گسترش فرهنگ بشر دوستی و سلامت در جامعه با برگزاری مسابقات ورزشی ضمن بالا بردن توان جسمانی اعضا به دنبال ایجاد فرصت نشاط و سرگرمی برای اعضای داوطلب هستند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر ایرانشهر همواره در مسیر ایجاد بستری برای فعالیت های ورزشی و توان افزایی ویژه اعضا خود تلاش می کنند و در همین زمینه مسابقات ورزشی با حضور اعضای کانون های جوانان، دانشجویی، دانش آموزی، خواهر و برادر در رشته های دارت، هفت سنگ، طناب کشی و طناب زنی با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل زمین ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: این مسابقات در هر بخش با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد و در پایان از اعضای شرکت کننده با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا بسیاری از فعالیت های ورزشی به حداقل رسیده بود که با این مسابقات به دنبال افزایش توان امدادی اعضای داوطلب و آمادگی در برابر حوادث احتمالی بودیم‌.

انتهای پیام/


کد مطلب: 429404

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/429404/مسابقات-ورزشی-هدفمند-افزایش-نشاط-اجتماعی-کمک-می-کند

پهره
  https://www.pahreh.ir