شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۳۷
۰
در گفت و گو با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شد؛

اخراج آمریکا و فروپاشی نظام سلطه؛ نقطه اوج انتقام سخت/ اقتدار و عظمت شیطان بزرگ در دنیا شکسته شد

حسینعلی شهریاری گفت: قصاص قاتلان شهید سلیمانی فقط یک بُعد انتقام خون این شهید بزرگ محسوب می شود، چراکه اخراج آمریکا و فروپاشی نظام سلطه نقطه اوج انتقام سخت است.
اخراج آمریکا و فروپاشی نظام سلطه؛ نقطه اوج انتقام سخت/ اقتدار و عظمت شیطان بزرگ در دنیا شکسته شد
به گزارش پهره حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اهمیت انتقام سخت از قاتلان سپهبد شهید سلیمانی، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: به طور قطع یکی از ابعاد انتقام سخت قصاص است و کسانی که سردار دلها را به شهادت رساندند، به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.
 
وی افزود: اما خروج آمریکا از منطقه شامل کشورهای عراق، سوریه، بحرین، لبنان، یمن و افغانستان، فروپاشی رژیم صهیونیستی و اضمحلال نظام سلطه بعد اصلی انتقام سخت است که به لطف خدا محقق خواهد شد.

اقدام بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در برجام
 
شهریاری اظهار کرد: اقتدار و عظمت این شیطان بزرگ در دنیا شکسته شده، چراکه جمهوری اسلامی ایران در برنامه برجام که در حال اجراست، هیچ وقت موافقت نکرد که آمریکا مستقیم سر میز مذاکره بنشیند و در مذاکرات نقش مستقیمی داشته باشد که در نوع خودش بی نظیر است.
 
شهریاری تصریح کرد: این اقدام مهم به نوعی می تواند اقتدار آمریکا را بشکند و نشان دهد که ایران آنقدر قدرت داشت که حتی حاضر نشد، آمریکا بر سر میز مذاکره راه پیدا کند.

حاج قاسم های زیادی در جهان اسلام ظهور پیدا خواهند کرد
 
به گفته وی، با شهادت حاج قاسم حاج قاسم های زیادی در جهان اسلام ظهور پیدا خواهند کرد و تفکر شهید سلیمانی، می تواند به عنوان یک مکتب الگوی همه عاشقان ولایت باشد.
 
نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان این که جبهه مقاومت در سراسر دنیا شکل گرفته است، ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی می تواند برای نسل های آینده سر مشقی بی نظیر باشد و از این تفکر انقلابی الگو بگیرند، همانطور که حضرت امام (ره) در سال 42 فرمود که طرفداران من اکنون در گهواره هستند، نیروهای بعدی و طرفداران حاج قاسم ادامه دهنده راه این شهید بزرگ خواهند بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 429224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *