شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۸
۰
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان:

خون شهدای حمله تروریستی پایمال نخواهد شد

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج شهرستان زاهدان گفت: خون شهدای حمله تروریستی کرمان پایمال نخواهد شد و جان‌برکفان ایران اسلامی، انتقام خون شهدای مظلوم این حادثه تروریستی را از رژیم غاصب صهیونیستی خواهند گرفت.
خون شهدای حمله تروریستی پایمال نخواهد شد
به گزارش پایگاه خبری پهره محمدرضا نخعی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز در پی حادثه تروریستی جنایت بار در کرمان بیان کرد: ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده‌های معظم شهدای این حادثه تروریستی کوردلانه، شفای عاجل را از خداوند متعال برای مجروحین این حادثه تلخ خواستار هستم.

وی با اشاره به آیه مبارک «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» ادامه داد: این حادثه تروریستی قلب همه مردم ایران را در هم فشرد.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان تشریح کرد: در سالگرد شهادت بزرگ‌مردی همچون سردار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی دشمنان ایران اسلامی با برنامه‌ریزی این جنایت، مهر ننگین دیگری بر پیشانی خود کوبیدند.

وی افزود: قطعاً همه دشمنان این ملت به‌خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایت‌کار و مستکبر باید بدانند که از ملت شهیدپرور ایران در مبارزه با آنان راسخ‌تر از قبل عمل خواهد کرد و این روسیاهی نتیجه‌ای جز نابودی هرچه زودتر آنان ندارد.

نخعی تشریح کرد: دشمنان مزدور و تروریست‌های کوردل بعد از شکست‌های پی‌درپی که در ناامن‌سازی و ایجاد توطئه‌های مختلف در کشور داشتند تمام سعی خود را کردند که در سالروز شهادت سردار جبهه مقاومت نیش زهرآگین خود را بر پیکره این کشور فرود آورند.

وی افزود: در سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی، مردم شریف میهن اسلامی ما شاهد جنایتی دیگر از ایادی رژیم کودکش صهیونیستی بود.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان اذعان کرد: این جنایت دهشتناک، شماری از مردان، زنان و کودکان سرزمین اسلامی ما را در خاک و خون کشید مردم و قوای قدرتمند ما، چونان همیشه، منافقان کوردل را در جهت رسیدن به اهداف شومشان، ناکام خواهند گذاشت.

 وی ادامه داد: تردیدی نیست که خون شهدای این حمله ددمنشانه، پایمال نخواهد شد و سرداران جان‌برکف اسلام، انتقام خون شهدای مظلوم این حادثه تروریستی را از رژیم غاصب صهیونیستی خواهند گرفت.

 نخعی در پایان عنوان کرد: این مصیبت جانکاه را به حضرت ولی‌عصر (عج)، ولی‌امر مسلمین جهان و خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای مصیبت‌دیدگان و جاماندگان از فیض شهادت اجری عظیم و صبری جزیل مسئلت داریم.
 
انتهای خبر/
کد مطلب: 431064
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *