شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۰۰
۰
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

اعلام انزجار و خشم مردم شیعه و سنی از جنایات رژیم صهیونیستی/ عالم اهل سنت: خون بهای شهید سلیمانی، عامل پیروزی فلسطین

مولوی عنایت اله رسولی زاده،عالم اهل سنت گفت: خون بهای شهید سلیمانی و دعای رهبر فرزانه انقلاب ازعوامل پیروزی فلسطینیان بوده، و به خاک و خون ‏کشیدن مردم مظلوم، برگی از خوی وحشیگری استکبار جهانی است.‏
اعلام انزجار و خشم مردم شیعه و سنی از جنایات رژیم صهیونیستی/ عالم اهل سنت: خون بهای شهید سلیمانی، عامل پیروزی فلسطین
به گزارش پهره به نقل از عصرهامون، این روزها جهان شاهد حوادثی است که قلب هر انسان آزاده ای را می‌آزارد، حملات مداوم رژیم غاصب و کودکش صهیونیست و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه باعث تاسف و تالم است.

از سوی دیگر اما سکوت مجامع بین المللی وحقوق بشری باعث شده تا کارنامه سیاه رژیم صهیونیستی هر روز اسفناک تر و سنگین تر شود.
در همین راستا مردم سیستان وبلوچستان که سالهاست در کنار هم با وحدت، برادری، اتحاد و همدلی زندگی مسالمت آمیزی را سپری می کنند با حضور موثر خود در نماز جنایات رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی را محکوم و بر حمایت از فسطین مظلوم تاکید کردند.

 سکوت مسلمانان در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی پذیرفتنی نیست

مولوی عنایت اله رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت مینان شهرستان سرباز در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین، بیان کرد: سکوت مجامع بین المللی وحقوق بشری بر سنگینی جنایت خونین ایادی استکبار افزوده است.

وی با تاکید براین مطلب که سکوت مسلمانان در قبال جنایت های رژیم صهیونیستی ننگ و عار است، افزود: کشیدن سختی برای رسیدن به پیروزی امری طبیعی و الهی است، همان گونه که نبی مکرم اسلام(ص)هم در ابتدای نبوت خود سختی های بسیاری کشیدند تا این که توانستند حکومت اسلامی را برپا کنند.

این عالم اهل سنت با بیان اینکه امروز به برکت خون شهید سلیمانی مردم فلسطین با موشک جواب اسراییل را می دهند، ادامه داد: خون پاک و مطهر سردار دلها و دیگر شهدا عامل اصلی پیروزی فلسطین بود، دشمنان بدانند که ما سربازان ولایت بیدار و هوشیار و گوش به فرمان ولی امر خود هستیم و تا خون در بدن داریم از مظلومان دفاع خواهیم کرد.

وی، دعای رهبر فرزانه انقلاب را یکی دیگر ازعوامل پیروزی فلسطینیان برشمرد و گفت: به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی، برگ دیگری از خوی وحشیگری استکبار جهانی در راس آنها آمریکا است.
 

 
گفتنی است روز گذشته نیز مردم ولایتمدار شیعه و سنی این خطه از کشور پس از اقامه نماز جمعه نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی همزمان با دیگر نقاط که به دفاع از انتفاضه قیام کردند، ابراز ارادت کرده و با سر دادن شعارهایی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیدند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428265
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *