شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۵۸
۰
امام جمعه موقت شهر بزمان:

9دی نقطه عطف نظام و جواب دندان شکن مردم در برابر دشمنان

امام جمعه موقت شهر بزمان گفت: 9دی جواب دندان شکن و محکمی از سوی مردم برای دشمنان قسم خورده که قصد داشتن در مقابل انقلاب بایستند بود.
9دی
9دی
حجت الاسلام مجید جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار پهره، گفت: 9دی نقطه عطفی برای نظام و جمهوری اسلامی ایران است و جواب دندان شکن و محکمی از سوی مردم برای دشمنان قسم خورده که قصد داشتن در مقابل انقلاب بایستند بود.
وی افزود: دشمن سعی کرد با ایجاد آشوب و فتنه بین مردم تفرقه و نفاق ایجاد کند اما مردم با بصیرت و ولایت مدار ما با لبیک به ندای رهبر انقلاب دشمن را ناامید و شکست خورده کردند.
امام جمعه بزمان تصریح کرد: اگر حماسه مردمی 9 دی رقم نمی خورد جریان فتنه و فتنه گران به پایان نمی رسید و این روز باعث محصور شدن دشمن و برخی افراد نادان در داخل کشور شد و از نظام و انقلاب ما در برابر گزند دشمن محافظت کرد.
حجت الاسلام جهانگیری ابراز داشت: برخی خواستار رفع حصر سران فتنه هستند که وظیفه مسئولین روشن کردن مردم از حصر این افراد است، برخی حصر این سران را یک مسئله شخصی می دانند در حالی که از جنایت های این افراد علیه ملت و نظام بی اطلاع هستند.
وی تاکید کرد: اگر به طور دقیق و واضح جنایات سران فتنه برای مردم بیان نشده مصلحت اندیشی نظام بوده اما قطعا روزی برای همه روشن می شود که این افراد جنایت بزرگی در حق مردم ایران و انقلاب و آرمان های آنها داشته و باید بدانند هرکس خطا کند محکم و قاطع جلوی او گرفته می شود.

انتهای پیام/خ
کد مطلب: 5808
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *