دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۶
۰

حضور 2 اسنوکر باز ایرانی در مسابقات آزاد انگلیس

دو اسنوکر باز ایرانی در رقابت‌های آزاد انگلیس به مصاف حریفان خواهند رفت.
حضور 2 اسنوکر باز ایرانی در مسابقات آزاد انگلیس
به گزارش پهره به نقل از  ایسنا، پس از برگزاری موفق رقابت‌های حضوری اسنوکر باتوجه به شیوع کرونا، شاهد مسابقات بیش‌تری در این رشته هستیم.

در جدیدترین رقابت‌ها قرار است از ۲۱ مهر مسابقات آزاد انگلیس در ورزشگاه مارشال آرنا برگزار شود. 

در این رقابت‌ها دو ملی پوش اسنوکر ایران حضور دارند. حسین و فایی و سهیل واحدی دو اسنوکر باز ایرانی بوده  که برای کسب مقام در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خواهند رفت. در مرحله نخست این دوره از رقابت‌ها حسین وفایی با لوکاس کلیکرز آلمانی روبه‌رو می‌شود. حریف وفایی درحالی در این مسابقه شرکت کرده است که در رده ۱۰۸ حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان قرار دارد. باتوجه به این که ملی‌پوش ایران در رده ۳۹ بهترین اسنوکر بازان قرار دارد به نظر می‌رسد که در این بازی مشکل خاصی نخواهد داشت.

سهیل واحدی دیگر نماینده ایران  نیز در نخستین دیدار خود با او کانر انگلیسی  مسابقه می‌دهد. سهیل واحدی در رده ۸۲ بهترین اسنوکربازان قرار دارد.هم‌چنین حریف انگلیسی واحدی در رده ۶۱ حرفه‌ای‌هاست. با توجه به اختلاف رنکینگ به نظر می‌رسد نماینده ایران کار دشواری را در مرحله اول این رقابت‌ها دارد.

لازم به ذکر است که مسابقات آزاد انگلیس از سال ۲۰۱۶ برگزار شده و دارای رنکینگ جهانی است. در سال ۲۰۱۹ و آخرین دوره مسابقات اسنوکر آزاد انگلیس مارک سلبی موفق شد برای نخستین‌بار عنوان قهرمانی را کسب کند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 426919
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *