يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۲۶
۰
امام‌جمعه موقت اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر:

مجامع بین‌المللی جلوی وحشی‌گری‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل را بگیرند  

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر گفت: ما از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که جلوی اقدامات وحشیانه انگلیس و آمریکا و اسرائیل را بگیرند که در حقیقت تجاوز است.  
مجامع بین‌المللی جلوی وحشی‌گری‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل را بگیرند  
مولوی خلیل رسولی زاده در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: جنایات خودسرانه آمریکا و اسرائیل و ایادی آن‌ها در مناطق مختلف دنیا در یمن، غزه و فلسطین و در جاهای دیگر را شدیداً محکوم می‌کنیم.
 
 وی افزود: در حقیقت کشتن آدم‌های بی‌گناه زنان، کودکان و پیرمردها اینها که با بی‌رحم‌ترین حمله کشته و شهید می‌شوند و در حقیقت هیچ بشری این چنین جنایاتی را نمی‌پذیرد و از نظر عقلاً، عرفاً و شرعاً اینها محکوم‌اند.
 
 مولوی رسولی زاده تصریح کرد: ما از مجامع بین‌المللی می‌خواهیم که در این‌گونه موارد اقداماتی انجام بدهند و جلوی این وحشی‌گری‌های آمریکا، انگلیس و اسرائیل را بگیرند که در حقیقت تجاوز است.
 
 امام‌جمعه موقت اهل‌سنت ادامه داد: ما مسلمانان باید هم آگاه باشیم که در حقیقت اینها می‌خواهند که از همین تفرقه مسلمانان کشور مسلمین سوءاستفاده کنند و هدفشان این است که این جنگ را ادامه بدهند.
 
وی اضافه کرد: این راهی است برای ادامه‌پیداکردن جنگ در بین مناطق مسلمانان و باید هوشیار باشیم و دست‌به‌دست هم بدهیم و اتحاد خودمان را حفظ کنیم.
 
مولوی رسولی زاده خاطرنشان کرد: جنایات غیرانسانی آمریکا انگلیس جنایت‌کار را محکوم می‌کنیم و باید نگذاریم همچنین جنایتی در کشورهای اسلامی اتفاق بیفتد و آن کسانی که در ارتباطشان با این کشورها هستند باید تحریم کنند تا این موضوع درسی برای آن‌ها باشد و نتوانند در این کشورها سوءاستفاده کنند.
 
 وی گفت: ان‌شاءالله که خداوند متعال پیروزی را برای مسلمانان رقم می‌زند و پیروزی از آن آنان خواهد شد و ما این را یک پیروزی برای خودمان می‌دانیم که سبب آگاه شدن و قوت‌گرفتن ما مسلمانان می‌شود و خواهد شد.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431134
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *