شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۰۵
۰
مسئول دفتر جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر خبر داد:

اهدا طلا سرخ حیات بخش، توسط بانوان بسیجی به بیماران نیازمند

نور بی بی اربابی با بیان این که اهدای خون در شرایط بحران کرونا در ایرانشهر بسیار کمرنگ شده، گفت: جمعی از بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون ، اقدام به اهداء خون به بیماران نیازمند کردند.
اهدا طلا سرخ حیات بخش، توسط بانوان بسیجی به بیماران نیازمند
نور بی بی اربابی، مسئول دفتر جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کاهش ذخایر خون در ایرانشهر، بیان کرد: جمعی از بسیجیان خواهر شهرستان، در یک حرکت جهادی و انقلابی با حضور در مرکز انتقال خون این منطقه با اهدای خون خود در این کار خدا پسندانه شرکت کردند.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: به علت اعلام نیاز سازمان انتقال خون ایرانشهر و مراجعه کمتر مردم به علت شیوع کرونا برای رفع کمبود بانک خون بسیجیان خواهر این شهرستان احساس وظیفه کرده و تعدادی روزانه در پایگاه  انتقال خون حضور پیدا می کنند تا با اهدای خون خود  به مردم خدمت کنند.
مسئول دفتر جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: هر کجا و در هر شرایطی که نیاز به حضور بسیج باشد، این نیروهای مخلص با تمام ظرفیت و به عنوان خادم مردم همیشه در کنار این آنان خواهند بود‌.
وی اضافه کرد: جهاد همیشه ادامه دارد و این بار در روزهای کرونایی، اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگترین جهادها محسوب می‌شود.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425034
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *