مسئول دفتر جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر خبر داد:

اهدا طلا سرخ حیات بخش، توسط بانوان بسیجی به بیماران نیازمند

23 فروردين 1399 ساعت 9:05

نور بی بی اربابی با بیان این که اهدای خون در شرایط بحران کرونا در ایرانشهر بسیار کمرنگ شده، گفت: جمعی از بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون ، اقدام به اهداء خون به بیماران نیازمند کردند.


نور بی بی اربابی، مسئول دفتر جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کاهش ذخایر خون در ایرانشهر، بیان کرد: جمعی از بسیجیان خواهر شهرستان، در یک حرکت جهادی و انقلابی با حضور در مرکز انتقال خون این منطقه با اهدای خون خود در این کار خدا پسندانه شرکت کردند.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: به علت اعلام نیاز سازمان انتقال خون ایرانشهر و مراجعه کمتر مردم به علت شیوع کرونا برای رفع کمبود بانک خون بسیجیان خواهر این شهرستان احساس وظیفه کرده و تعدادی روزانه در پایگاه  انتقال خون حضور پیدا می کنند تا با اهدای خون خود  به مردم خدمت کنند.
مسئول دفتر جامعه زنان سپاه شهرستان ایرانشهر ادامه داد: هر کجا و در هر شرایطی که نیاز به حضور بسیج باشد، این نیروهای مخلص با تمام ظرفیت و به عنوان خادم مردم همیشه در کنار این آنان خواهند بود‌.
وی اضافه کرد: جهاد همیشه ادامه دارد و این بار در روزهای کرونایی، اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگترین جهادها محسوب می‌شود.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425034

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/425034/اهدا-طلا-سرخ-حیات-بخش-توسط-بانوان-بسیجی-بیماران-نیازمند

پهره
  https://www.pahreh.ir