دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ۱۹:۱۴
۰
طلبه پایه چهارم حوزه علمیه بخش بزمان:

حجاب همچون مرواریدی در صدف/زن ایرانی اهل خودنمائی نیست

طلبه پایه چهارم حوزه علمیه بخش بزمان گفت: دشمنان بدانند زنان ایرانی برخلاف زنان کشورهای غربی اهل خودنمائی نیستند.
حجاب همچون مرواریدی در صدف/زن ایرانی اهل خودنمائی نیست
امنه سادات سجادی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حجاب پوششی قابل رعایت و ساده برای بانوان است اگر یک زن می خواهد از دید نامحرم محفوظ باشد و ارزش او همچون مروارید در صدف حفظ شود حجاب فاطمی داشته باشد.
وی افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی کامل حجاب و عفاف بودند اگر بتوان سیره حضرت را بخوبی برای مردم جهان ترسیم کرد الگوی بسیار مناسب و عملی در زندگی بانوان خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مادران سرزمین ما باید از همان کودکی فرزندان خود را با شئونات اسلامی با برنامه آشنا کنند نه با زور و اجبار.
سجادی گفت: حجاب کوبنده تر از خون سرخ شهیدان است. شهدا برای حفظ ایمان، وطن و ناموس مردم به شهادت رسیدند و یک زن با حفظ حجاب خود می تواند از پایمال شدن خون شهیدان دفاع کند شهدا آن دنیا از زنان بی حجاب نمی گذرند.
وی با اشاره به هدف دشمن در ترویج بی حجابی افزود: دشمنان می خواهند چادر را از سر زنان ایرانی با هر ترفند و شیوه ای بیرون کنند تا حیا و عفت در ایران از بین برود. پس به خاطر حفظ کشورمان که اسم اسلام ناب محمدی روی آن است و پایمال نشدن خون شهدا حجاب داشته باشیم و به دشمن بفهمانیم زنان ایرانی مانند زنان کشورهای غربی اهل خودنمائی نیستند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423421