جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۲۴
۰
خطیب توانمند نماز جمعه ایرانشهر:

مردم ایران بدون برجام هم مقتدرانه راه انقلاب را ادامه می دهند

امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت و وحدت و همدلی راه انقلاب را ادامه می دهند و هر روز دشمنان را ذلیل می کنند.
مردم ایران بدون برجام هم مقتدرانه راه انقلاب را ادامه می دهند
به گزارش پهره، حضرت حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی امام جمعه موقت ایرانشهر در خطبه های نماز این هفته با اشاره به خروج آمریکا از توافق نامه برجام گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های قبل از توافق نامه برجام تاکید کردند که آمریکا و غرب قابل اعتماد نیستند اما کسی توجه نکرد و این اتفاق امروز رخ داد.

وی افزود: آمریکا بداند حمهوری اسلامی ایران با یک توافق نامه به این شکوه و عظمت نرسیده است که نبود آن باعث زمین خوردنش شود و آنها باید بدانند که ما همچون 40 سال گذشته مقتدرانه و استوار به راه انقلاب ادامه می دهیم و نخواهیم گذاشت که یک توافق نامه کاغذی سد مسیر راه ما شود.

وی بیان کرد: رهبری بارها تاکید کردند مشکل آمریکا مسئله هسته ای ما نیست بلکه با اصل نظام و انقلاب مشکل دارند زیرا انقلاب اسلامی دست آنها را از سر کشور ما که در خاورمیانه یک منطقه استراتژیک است قطع کرده و دیگری جایی ندارند و بهانه جویی آمریکا نشان دهنده این بود که آنها می خواستند انقلاب را متوقف کنند.

امام جمعه موقت ایرانشهر تصریح کرد: مردم ایران اسلامی 40 سال است که پای ارزش های انقلاب و ولایت ایستادگی کردند و باردیگر هم با تحمل فشار و تحریم ها از این پیچ و خم اقتصادی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک جنگ اقتصادی است عبور می کنند تا دشمنان ما باردیگر رسوا و شکست خورده شوند.

حجت الاسلام سجادی تاکید کرد: ملت سرافراز ما امروز در راهپیمایی با مشت های محکم بر دهان رئیس جمهور آمریکا این مرد شراب خوار و نجس خواهند زد و ما مطمئن هستیم که این نظام و انقلاب به انقلاب بزرگ مهدوی متصل خواهد شد .

وی با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان در انتخاب اظهار کرد: رژیم صهیونیستی، عربستان و حامیان آنها دست به دست هم دادند تا حزب الله را در لبنان خوار و ذلیل کنند اما مشارکت پرشور مردم اعم از شیعه و سنی و مسیحیت و رای بالا به حزب الله نقشه های آنها را سرکوب کرد و این پیروزی جبهه مقاومت پیروزی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایرانشهر خطاب به مسئولین در خصوص گرانی های بعد از خروج آمریکا از برجام گفت: مسئولین مربوطه باید در مقابل گران فروشان و سودجویان که بعد از خروج آمریکا از برجام به بهانه افزایش نرخ دلار، اجناس خود را گران کردند، برخورد قاطع کنند و اجازه ندهند اختلالی در معیشت زندگی مردم رخ دهد و امیدواریم مردم و مسئولین با وحدت و همدلی و پشتیبانی از رهبری این بحران را سپری کنند.

 
کد مطلب: 422223
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *