جمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ۱۶:۲۹
۰
امام جمعه ایرانشهر:

دولت شهامت عذرخواهی از سیاست های اشتباه را داشته باشد/تمام امید برجام با یک بدعهدی شیطان بزرگ از بین رفت

امام جمعه ایرانشهر گفت: دولت در برابر سیاست هایی که در آن نا موفق بوده شهامت عذرخواهی از مردم را داشته باشد.
یبذیب
یبذیب
به گزارش پهره،سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:در مسئله مقابله با تحریم ها،دولت همه امیدها رادر سبد برجام چید از این رو با یک بدعهدی آمریکا به عنوان شیطان بزرگ تمام امیدها به ناامیدی بدل شد.
وی گفت:دولت نقاط قوت و ضعفی دارد که می طلبد در برابر سیاست های نا موفق از مردم عذرخواهی نماید و اسراری بر درست بودن مسیر اشتباه که در آن قدم برداشته است نداشته باشد.
خطیب جمعه ایرانشهر به تذکر اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر فراموش نشدن مسئله فیش های نجومی اشاره کرد و بیان داشت: در جایی سخنگوی دولت از مردم بخاطر دست اندازی مدیران به بیت المال عذرخواهی میکند و بار دیگر در مراسم تودیع مدیران فاسد میگوید این افراد ذخایر و امانتداران نظام هستند که این خود بزرگترین ضعف در سیاست می باشد.
حجت الاسلام ابطحی به شخصیت جمال عبد ناصر رییس جمهور وقت مصر اشاره کرد و ادامه داد:این فرد علی رغم این که روحیه اسلام گرایانه نداشت اما در سال 1947در مقابل اسرايیل می ایستد اما طرف شش روز شکست می خورد،طی این شکست جمال عبد ناصر خود را مقصر این سرشکستگی می داند و با شهامت تمام از مردم کشورش عذرخواهی میکند و مردم بار دیگر این فرد را به عنوان رییس جمهور بر می‌گزیند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 2337
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *