دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۷:۳۲
۷
تکرار بحران مدیریت آب؛

قطعی مکرر آب شرب در ایرانشهر/پاسخ آبفا: حل می شود

جمعی از مردم اهالی خیابان های شهید درزاده، کارگر با اعتراض به عدم کیفیت مطلوب آب شرب و افت فشار آب خواستار اقدام اساسی در خصوص رفع این معضل از مسئولين شدند.
قطعی مکرر آب شرب در ایرانشهر/پاسخ آبفا: حل می شود








به گزارش پهره؛ مدتی است که قطعی و افت های مکرر آب و نبود آب شرب مطلوب و با کیفیت در برخی مناطق به ویژه خیابان های شهید درزاده و کارگر و شهید کمالزاده شهرستان ایرانشهر باعث ایجاد مشکلاتی برای ساکنان آن مناطق شده است.

در حالی که مردم با گذر از گرمای طاقت فرسای تابستان و فرا رسیدن پاییز و زمستان خوشحال از این مسئله می شوند که دیگر شاید معضل کمبود آب به پایان می رسد اما انگار این مشکل در همه فصول قابل مشاهده است و همچنان کلافگی آنان را در بردارد و چنان به نظر می رسد که مسئولین نیز در صدد حل صددرصدی مشکل نیستند.

آب و فاضلاب پاسخگوی بی آبی نیست 

در این راستا یکی از شهروندان ایرانشهری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در بسیاری از محله ها و خیابان‌های این منطقه اکثر منازلی که دارای افت فشار آب هستند از پمپ آب استفاده می کنند اما متاسفانه این ابزار هم در برطرف کردن معضل بی آبی در منطقه ما خیابان شهید درزاده کارایی چندانی ندارد.

وی افزود: بنده احساس می کنم هیچ مدیریتی در حوزه مصرف و توزیع آب وجود ندارد و آب و فاضلاب شهری ایرانشهر پاسخگو نیست.

این شهروند ایرانشهری تصریح کرد: قطعی آب برای ساکنان برخی از نقاط شهر ایرانشهر عادی شده است.

مشکل افت فشار آب شرب ۱۲۰ خانوار ایرانشهری برطرف شد

محمد رضا کلکی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: با اجرای ۱۳۴۰ متر اصلاح شبکه و لوله‌گذاری مشکل افت فشار آب شرب ۱۲۰ خانوار این شهر برطرف شد.

وی افزود: عملیات اصلاح شبکه توزیع آب در محله‌های شهید درزاده ۱۱، کلینیک اعظم خانی، شهید کمالزاده، وادی الرحمت، کارگر ۲۸ و۳۰ ابوذر یک انجام شده و با این اقدام مشکل کمبود آب و افت فشار ساکنین رفع شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تأمین آب شرب و بهداشتی اولین و حیاتی‌ترین نیاز جامعه است و باید به آن پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: با عزمی جهادی و اراده‌ای راسخ که در همکاران اداره آب و فاضلاب شهرستان ایرانشهر وجود دارد به امید خدا مشکلات حوزه آب این منطقه حل خواهد شد.

کلکلی تصریح کرد: مشترکان گرامی با پرداخت به موقع قبوض و مصرف بهینه آب شرب مجموعه آبفا شهرستان ایرانشهر را برای ارائه خدمات مطلوب‌ تر یاری کنند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430073
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *