دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۲:۰۴
۰

180 زن و کودک در لیست آزار و اذیت وحشیانه یک مرد / این روانی از قربانیانش فیلم تهیه می کرد

قاتل سریالی که به اتهام قتل 10 زن و چند مرد دستگیر شده بود به تازگی و در جریان محاکمه در دادگاه به قتل‌های وحشیانه‌اش اعتراف کرد. این محاکمه در حالی برگزار شد که خانواده قربانیان خواستار اعدام هر چه سریع‌تر مرد جنایتکاری هستند که گفته می‌شود 180 جنایت سریالی در پرونده‌اش دارد.
180 زن و کودک در لیست آزار و اذیت وحشیانه یک مرد / این روانی از قربانیانش فیلم تهیه می کرد
180 زن و کودک در لیست آزار و اذیت وحشیانه یک مرد / این روانی از قربانیانش فیلم تهیه می کرد
گزارش پایگاه خبری پهره:لونی فرانکلین جونیور» 63 ساله یک زباله جمع‌کن بود که در توقفگاه خودروهای پلیس لس‌آنجلس هم کار می‌کرد تا اینکه سرانجام پس از سال‌ها فرار به عنوان نخستین مظنون قتل‌های زنجیره‌ای در لس‌آنجلس دستگیر شد.
در نخستین جلسه محاکمه این قاتل سریالی، همسر یکی از قربانیان به نام «مریم الکساندر» گفت: 28 سال پیش شوهرم از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. از همان زمان هم به تنهایی مجبور شدم فرزندانمان را بزرگ کنم به همین دلیل در این سال‌ها درد و رنج زیادی متحمل شدم.  این زن از قاضی پرونده خواست تا هر چه سریع‌تر این قاتل روانی را اعدام کنند.  از سوی دیگر در نخستین مرحله از دادرسی روشن شد این مرد در نخستین دوره جنایت‌های سریالی‌اش 9 زن و یک دختر 15 ساله را طی 3 سال ربوده و کشته و در دومین دوره جنایاتش که از سال 2002 آغاز شده بود چند مرد را نیز به قتل رسانده است.
«بت سیلورمن» دادستان پرونده نیز گفته که فرانکلین علاوه بر این جنایات 5 قتل دیگر هم انجام داده که هنوز هویت قربانیان فاش نشده است. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد قاتل از قربانیان خود وسیله‌ای را به عنوان یادگاری بر می‌داشته است. پلیس هم از خانه این جنایتکار وسایل را کشف و حدود 180 عکس از زنان و دختران و چندین ساعت فیلم از رایانه شخصی‌اش پیدا کرده که مربوط به زنان و مردان مختلفی بوده است. به همین خاطر احتمال می‌رود فرانکلین نقشه قتل آنها را نیز در سر می‌پرورانده است. پلیس لس‌آنجلس می‌گوید: این جنایتکار بیشتر قربانیانش را خفه کرده و چند نفر را نیز با شلیک گلوله کشته که اجسادشان در کوچه و خیابان کشف شده است. حتی پلیس اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد قاتل چگونه یک نوجوان را در سال 1974 میلادی ربوده و مورد تجاوز قرار داده و بعد هم او را از پای درآورده است.
سوابق جنایی قاتل سریالی
فرانکلین از سوی مأموران پلیس به نام مستعار «خواب ترسناک» شهرت دارد. چرا که او بین سال‌های 1988 تا 2002 میلادی هیچ جنایتی مرتکب نشده و سپس از سال 2002 تا 2007 جنایت‌هایش را از سر گرفته است.
همچنین گفته شده کشف چند تکه پیتزا که دور انداخته شده بود، نخستین سرنخ کشف این قتل‌های زنجیره‌ای بود. پس از دستگیری فرانکلین انجام آزمایش‌های <دی‌ان‌ای> قربانیان، سوءظن پلیس به این جنایتکار سریالی را تأیید کرد.
خبرها حاکی است که با توجه به تعداد جنایت‌هایی که قاتل سریالی انجام داده تعداد قربانیان وی بسیار بیشتر از تصور کارشناسان پلیس است. به همین دلیل تحقیقات گسترده جنایی درباره این جنایتکار ادامه دارد.
با توجه به مدارک موجود پلیس، این احتمال وجود دارد که قاتل حدود 180 زن و کودک را طی سال‌های گذشته به قتل رسانده باشد. به گزارش پزشکان قانونی تمامی قربانیان قبل از قتل تحت آزار جنسی قرار می‌گرفتند و گفتنی است بیشتر کشته‌ها زنان سیاهپوست بالای 20 سال بوده‌اند. اعضای هیأت منصفه پس از چند جلسه شور این مرد جنایتکار را گناهکار تشخیص دادند و قاضی دادگاه حکم اعدام او را صادر کرد.
منبع: رکتا
کد مطلب: 920
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *