چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۸
۰
امام جمعه زابل:

رژیم صهیونیستی با جنگ روانی دنبال مظلوم‌نمایی است

امام جمعه زابل گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با ایجاد جنگ روانی جای شهید و جلاد را عوض می‌کند و به دنبال مظلوم‌نمایی است.
رژیم صهیونیستی با جنگ روانی دنبال مظلوم‌نمایی است
به گزارش پایگاه خبری پهره حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی پس از این‌که شکست بزرگی خورد و وجهه آنها در جهان فروریخت برای پیشبرد اهداف‌شان درصدد ایجاد جنگ روانی است.

وی افزود: کار استکبار وکفر همین است که پس از شکست، می‌خواهند مظلوم‌نمایی کنند و جای جلاد و شهید را عوض کنند از این رو به دنبال ایجاد فضاسازی رسانه‌ای و مظلوم‌نمایی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی تاکید کرد: بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطینی‌ها را که متعلق به این مردم مظلوم است غصب کرده و این مردم بیش از ۷۰ سال است که آواره هستند و کشته می‌شوند.

امام جمعه زابل تاکید کرد: این مردم ۷۰ سال است که در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند و حداقل حقی که می‌شود برای مردم مظلوم فلسطین قائل باشیم این است که سرزمین‌شان را پس بگیرند، اروپایی‌هایی که به عنوان هلوکاست که به توهم نزدیک است تا واقعیت، سرزمین اسلامی را در اختیار یهودی‌های غاصب قرار می‌دهند و حالا بیش از هفتاد سال است که مردم این سرزمین کشته می‌شوند و کودکان، زنان، مردان این سرزمین به شهادت می‌رسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۰ هزار کودک توسط این رژیم غاصب کشته می‌شوند، کودکانی که بی‌سرپرست می‌شوند، زخمی شدند، خانواده‌هایشان را از دست دادند و ميليون‌ها نفر آواره شدند.

وی افزود: بعد از هفتاد سال فلسطینی‌ها به نقطه‌ای رسیدند که حقشان را بازپس بگیرند و برهمه مردم دنیا واجب است که مردم فلسطین را یاری کنند به دلیل اینکه اسرائیل نه ریشه‌ای دارد در این منطقه و این ظلم از بین خواهد رفت.

امام جمعه زابل ادامه داد: وظیفه وجدانی مردم دنیا این است که به این مردم مظلوم کمک کنند و مردم فلسطین را درک کنند و خودشان را جای این مردم قرار دهند، مردمی که روزانه کودکان‌شان روزانه کشته می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنیم پشتیبان شان هستیم و با صدای بلند هم اعلام می‌کنیم که هر کس در نقطه‌ای برای احقاق حقوق مردم فلسطین و دفع شر ظالم ایستادگی می‌کنیم.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430811