چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۱۵:۴۳
۰
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر بیان کرد؛

امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبر اسلام(ص) و زمان شناسی شاخص های انسان با بصیرت

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر گفت: امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبر اسلام(ص) و زمان شناسی از شاخص های بصیرت یک انسان در مقابله با دشمن است.
نماینده ولی فقیه در جهاد
نماینده ولی فقیه در جهاد
به گزارش از پهره، حجت السلام سجادی در جمع دانش آموزان پسر دبیرستان فاروق اعظم گفت:  دشمن در سال 88 نقشه ضربه زدن به نظام و انقلاب را طراحی و با حمایت از برخی افراد نادان داخل کشور به مدت هشت ماه برای مردم آشوب و مشکل ایجاد به وجود آورد.
وی افزود: در اندیشکده های مختلف خود طراحی یک اشوب را برنامه ریزی کردند و یک تظاهرات را با فریب دادن مردم به راه انداختن اما زمانی که به مقدسات بی حرمتی کردند مردم نسبت به تفکرات و نقشه های شوم آنها آگاه شدند و خودجوش به خیابان آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی ایرانشهر تاکید کرد : امروز فضای مجازی یک ابزار برای دشمن شده تا با استفاده از آن به ما و انقلاب ضربه وارد کند و نیازمند هوشیاری کل جوامع اسلامی است تا با این پدیده نوظهور در مقابله حربه دشمن ایستادگی و مقاومت کنند.

 
وی ابراز داشت: امام شناسی، ادامه دادن راه پیامبر اسلام(ص) و زمان شناسی از شاخص های بصیرت برای یک انسان آگاه و هوشیار است تا در مقابله با دشمن به تواند راه درست را از بیراه تشخیص و پشت سر امام خود قدم بردارد.
حجت الاسلام سجادی تاکید کرد: دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی سعی دارد، شما جوانان را گمراه کند که لازمه مقابله با آن داشتن بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل و حوادث روز جامعه است.
نماینده ولی فقیه در جهادکشاورزی ایرانشهر با اشاره به تخریب مسائل اعتقادی به عنوان یکی از اهداف اصلی دشمن، بیان کرد: ما به دنبال ایجاد تفکر اسلام ناب محمدی (ص) هستیم، نه تصرف دنیا و در این مسیر دشمن با ایجاد ایران هراسی، اسلام هراسی و شیعه هراسی قصد جلوگیری از گسترش اسلام را در برنامه های خود دارد.
وی تصریح کرد: ما باید امام و مقتدای خود را به خوبی بشناسیم و بدانیم که اطاعت از رهبری یعنی تدوام راه انقلاب ، امام و شهدا گرانقدر است و آمریکا و هم پیمانانش همیشه نقشه ضربه زدن به اسلام را در اتاق های فکر خود پرورش می دهند و ملت ایران با رعایت شاخص های بصیرت در مقابل دشمن پیروز است.
حجت الاسلام سجادی تاکید: وظیفه اصلی شما دانش آموزان تحصیل در کنار یادگیری اخلاق و تقوا است.
کد مطلب: 5799
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *