چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ۱۹:۰۸
۰
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد

انهدام ۳۵ باند مواد مخدر توسط پلیس سیستان و بلوچستان/ هلاکت ۱۰ نفر از اشرار در سطح استان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری ۳۵ باند مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان منهدم شد و ۱۰ نفر از اشرار به هلاکت رسیدند.
انهدام ۳۵ باند مواد مخدر توسط پلیس سیستان و بلوچستان/ هلاکت ۱۰ نفر از اشرار در سطح استان
انهدام ۳۵ باند مواد مخدر توسط پلیس سیستان و بلوچستان/ هلاکت ۱۰ نفر از اشرار در سطح استان
به گزارش پهره؛ به نقل از تسنیم؛ سرهنگ احمد طاهری اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های پلیس مبارزه با کاروان‌های بزرگ مواد مخدر است که در همین راستا در یک سال گذشته 5 هزار عملیات در استان انجام شده است.  
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این مدت 165 درگیری بین نیروهای پلیس و قاچاقچیان مسلح اتفاق افتاده که خوشبختانه به دلیل اشراف اطلاعاتی و همکاری خوب مردم با پلیس در این بخش کمترین تلفات را داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه از این قاچاقچیان 129 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شده، تصریح کرد: در میزان کشفیات نیز شاهد روند رو به رشدی هستیم که نشان دهنده تلاش‌های پرثمر نیروهای نظامی در بحث مبارزه با مواد مخدر است. 
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سال جاری 35 باند مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان منهدم شد و 10 نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.
طاهری گفت: یکی از پیچیده ترین پرونده‌های قاچاق مواد مخدر پرونده "قورباغه مکران" بود که این فرد از طریق مواد مخدر به ثروت هنگفتی دست یافته بود و هم‌اکنون مراحل قانونی این پرونده در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه این آمار فقط مربوط به فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان است، گفت: علاوه بر این کشفیات دیگر نیروهای نظامی و امنیتی همچون سپاه، مرزبانی و اداره اطلاعات نیز کشفیات داشته‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه میزان کشف مواد‌مخدر در 3 ماهه ابتدایی سال 96 در سیستان و بلوچستان 80 درصد افزایش داشته، ادامه داد: در این کشفیات 35 باند متلاشی شده و 10 نفر ‌به هلاکت رسیدند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5404
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *