يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۹
۰
فرمانده انتظامی:

یک تن و 335 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 335 کیلوگرم مواد مخدر با هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری هشت سوداگر مرگ در 2 عملیات توسط ماموران انتظامی استان کشف و ضبط شد.
یک تن و 335 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
یک تن و 335 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
به گزارش پهره؛ به نقل ازایرنا؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس سردار حسین رحیمی روز یکشنبه اظهار داشت: یگان های عملیاتی شهرستان های ایرانشهر، مهرستان و خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیز رو مواد مخدر را از مناطق مرزی به جنوب استان منتقل و از آنجا به عمق کشور حمل می کردند مورد شناسایی قرار دادند. 
وی افزود: تیم های اطلاعاتی پلیس با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در مسیرهای فرعی ایرانشهر - مهرستان با چهار دستگاه خودرو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنان درگیر شدند. 
وی ادامه داد: در این درگیری مسلحانه حدود نیم ساعته تکاوران پلیس با قاچاقچیان مسلح یک قاچاقچی به هلاکت رسید و 2 قاچاقچی دیگر به همراه 2 قبضه سلاح کلاش، 9 تیغه خشاب و مقادیری مهمات مربوطه دستگیر شدند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی از چهار خودرو متعلق به اعضای این باند مسلح یک تن و پنج کیلوگرم تریاک و 15 کیلوگرم مرفین کشف کردند. 
وی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در زاهدان گفت: در این عملیات ماموران انتظامی این شهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با شناسایی سه منزل محل دپو مواد مخدر، در بازرسی از آنها علاوه بر دستگیری 6 قاچاقچی، 315 کیلوگرم تریاک را نیز کشف کردند. 
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است. 
 
کد مطلب: 5013
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *