جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ۱۵:۴۸
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

نام گذاری حکیمانه امسال؛ دقیقا نسخه مورد نیاز کشور است/با اشراف اطلاعاتی بالای ایران عجیب است که جلوی واردات بی رویه نورچشمی ها گرفته نمی شود

امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نمازجمعه این هفته از کوتاهی برخی عوامل برای جلوگیری از تحقق شعار سازنده سال انتقاد کرد.
نامگزاری حکیمانه امسال؛ دقیقا نسخه مورد نیاز کشور است/با اشراف اطلاعاتی بالای ایران عجیب است که جلوی واردات نورچشمی ها گرفته نمی شود
نامگزاری حکیمانه امسال؛ دقیقا نسخه مورد نیاز کشور است/با اشراف اطلاعاتی بالای ایران عجیب است که جلوی واردات نورچشمی ها گرفته نمی شود
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: علی رغم تأکید اسلام و معصومین بر رعایت حفظ آبروی برادر مسلمان؛ در مقابل از سکوت در برابر اشخاصی که دست به بیت المال می برند اجتناب می کند.
وی به تولید و اشتغال به عنوان چالش امروز مملکت یاد کرد و گفت: انتخاب شعار حکیمانه رهبر انقلاب که دقیقا برخواسته از نیاز کشور است؛ نسخه سازنده ایی است که نگاه و حمایت همگانی را می طلبد.
خطیب جمعه ایرانشهر از روند رو به رشد تعداد بیکاران در کشور انتقاد کرد و بیان  داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از مستعد ترین کشورهای جهان از نظر ذخایر نفت، گاز، کشاورزی، علمی و به ویژه مجهز به نیروی سرمایه جوان و با استعداد است که متأسفانه با واردات بی رویه این عرصه را به تنگنا کشانده اند.
حجت الاسلام ابطحی با انتقاد از کسانی که مانع ورود کالاهای قاچاق به کشور نمی شوند گفت: این بی عرضگی از کجاست؟ مشخص است در کشوری که با قدرت اطلاعاتی بالا جلوی نفوذ هر گونه کمربندهای انفجاری و غیره را می گیرند؛ پای نورچشمی ها در میان است که علی رغم ورود کانتینر، کانتینر کالای قاچاق سکوت کرده اند و به سودی که از این راه بدست می آورند دلخوشند.
وی ادامه داد: دلیل قراردادهای محرمانه مالی چیست؟ به جای محرمانه کردن قراردادها یکبار به طور شفاف زوایای قراردادهایی از جمله کرسنت را برای مردم بازگو کنند تا قضاوت مردم را شاهد باشند که از نظر من این نوع عملکرد نه تنها از ندانم کاری نیست بلکه به نوعی خیانت است.
وی تجمل گرایی مسئولین طراز اول کشور و بکارگیری اشخاص نالایق و بدون تخصص در پست های مهم کشور را از دیگر ضعف های دولتمردان عنوان کرد و ادامه داد: برای تحقق شعار سال باید هر یک از این قصور برطرف گردد.
 انتهای پیام/
کد مطلب: 4503
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *