جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ ۲۰:۳۸
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

باید با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی به محصولات داخلی تکیه کرد

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی در جهان باید با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی به محصولات داخلی خود تکیه کرد.
باید با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی به محصولات داخلی تکیه کرد
باید با جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی به محصولات داخلی تکیه کرد
به گزارش پهره مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر اظهار داشت: جامعه ای که قصد رسیدن به خود کفایی را در راستای اقتصاد مقاومتی دارد باید به سه مولفه زراعت، صنعت و تجارت توجه ویژه ای داشته باشد.
وی ادامه داد: بیانات رهبر معظم انقلاب در باره اقتصاد مقاومتی با رهنمودهای دین مبین اسلام در باره کسب روزی حلال و بهبود معیشت مردم همراستا است.
وی با اشاره به اینکه مردم از صنایع بی کیفیت استقبال نمی کنند افزود: دولت باید با نظارت بیشتر به صنعت باعث ارتقا کیفیت تولیدات داخلی شود زیرا با ارتقا کیفیت میل مردم به خرید کالاهای داخلی بیشتر شده و سراغ خرید کالاهای خارجی نمی روند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با تاکید بر خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سوی دولت تصریح کرد: هنگامیکه دولت محصولات را از کشاورزان خریداری نکند، دلالان محصول را با قیمت ناچیز از کشاورز خریده و با قیمت زیاد می فروشند که این امر باعث از بین رفتن انگیزه کشاورزان می شود.
مولوی کریم زایی خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام همواره به کسب روزی حلال توجه داشته و مردم را به این امر دعوت کرده است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.
منبع ایرنا
انتهای پیام/
کد مطلب: 258
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *