شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ ۲۰:۳۴
۰
یادداشت؛

افشای ماهیت غده سرطانی آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است    

پرده از چهره خبیث و کریه دشمنان خدا یعنی انگلیس و آمریکا خبیث کنار زده شود عین عبادت و واجب است.
افشای ماهیت غده سرطانی آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است    



  

به گزارش پهره هاشم کامکار، عضو هئیت علمی دانشگاه در یادداشتی نوشت: در ادبیات دولتهای خبیث و جنایتکار آمریکا و انگلیس برخی عبارت‌ها و جملات کاملا کلیشه‌ای است خصوصا اگر در مورد فرزند حرامزاده اشان دولت غاصب اسقاتیل باشد. 

به خبر زیر که مربوط به ۲۷ ژوئن ۲۰۲۳ خبرگزاری رویترز  است کمی دقت کنید:
اورشلیم/واشنگتن (رویترز) - ایالات متحده روز دوشنبه با تصمیم دولت ملی-مذهبی اسرائیل برای تصویب ساخت حدود 5700 واحد مسکونی اضافی برای شهرک نشینان یهودی در کرانه باختری اشغالی مخالفت کرد.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت که ایالات متحده از این اقدام "عمیقاً نگران" است و افزود که مقامات آمریکایی به طور علنی و خصوصی مخالفت خود را با اقداماتی که باعث پیشبرد شهرک‌ها می‌شود به اسرائیل اعلام کرده‌اند.

اکثر کشورها شهرک‌هایی را که در زمین‌هایی که اسرائیل در جنگ ۱۹۶۷ در خاورمیانه تصرف کرده است، غیرقانونی می‌دانند. 

حضور آن‌ها یکی از موضوعات اساسی در مناقشه اسرائیل و فلسطین است.

میلر گفت: «ما معتقدیم که شهرک‌سازی‌ها مانعی برای راه‌حل مذاکره دو کشوری است.

سالهای سال است که این فرزند نامشروع یا به قول امام خمینی (ره) این غده سرطانی در سرزمین غصب شده مشغول ساخت‌وساز و ایجاد شهرک‌های جدید است تا قلمرو خود را توسعه دهد و در تمام این سال‌ها دولت‌های آمریکا و انگلیس از توسعه طلبی این به ظاهر یهودیانِ دیو سیرت اظهار نگرانی کرده و می‌کنند.

لذا در جهاد تبیین یادمان باشد در ترجمه این اظهار نگرانی‌ها را باید کشک ترجمه کنیم. خصوصا وقتی عمیقا اظهار نگرانی می‌کنند و این یعنی عمیقا کشک.

جالبه که خبرگزاری‌های تحت نفوذ  ایپک هم همگی مخاطبین عرب و فارسی زبان خود را خر فرض کرده و این‌گونه اخبار را با آب و تاب پخش می‌کنند و بدبخت تر مخاطبینی که اخبار خود را از چنین خبرگزاری‌هایی نظیر BBC و CNN  و  VOA دریافت می‌کنند.

لازم است اندیشمندان و اساتید اهل فن این مفهوم را که بیش از ۸۰٪  رسانه های جهان در دست دشمنان اسلام و مسلمین است را برای دانشجویان و نسل جوانمان توضیح دهند.

 بله این یک وظیفه شرعی و انسانی است که  پرده از چهره خبیث و کریه دشمنان خدا کنار زده شود.

 این‌ها اغلبشان شیطان پرست هستند و درآمدشان از فروش سلاح و مواد مخدر و تجارت سکس و قمارخانه هاست و جنگ با تعالیم تمام ادیان ابراهیمی در دستور کارشان است، مبارزه با اینها عین عبادت و واجب است.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430524
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *