دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۶
۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

امامین الهی رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اگر رهبر جامعه رهبر الهی باشد جامعه هم به‌طرف الهی بودن پیش خواهد رفت و این امامین الهی رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است.
امامین الهی رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور شامگاه گذشته در همایش امام‌جمعه و جماعات و سران طوایف سیب و سوران بیان کرد: طبیعت حق و باطل این است که از اول تاریخ بشریت حق و باطل بر علیه هم در نبرد بودند.

وی با اشاره به اتفاقات و حوادثی که در کشور رخ‌داده است، افزود: علی‌رغم فتنه‌انگیزی‌ها، نامهربانی‌ها، کج‌فهمی‌ها و خصومت بعضی از کشورها، انقلاب اسلامی ایران همچنان باعزت و اقتدار روی پای خود ایستاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان گفت: اوایل انقلاب در جای‌جای جمهوری اسلامی ایران فتنه به پا کردند از کردستان تا سیستان و بلوچستان و هرجا که امید داشتند می‌توانند توطئه‌ای ایجاد کنند تیری از کمان رها می‌کردند؛ اما تیرشان همواره به خطا رفت، جنگ تحمیلی را بر این نظام مقدس تحمیل کردند که هشت سال بهترین جوانان ما از این انقلاب و این نظام مقدس دفاع کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبرپور با اشاره تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در چالش‌های این نظام مقدس، تصریح کرد: یکی از بزرگان کشورهای منطقه باتوجه‌به تدابیر پدرانه رهبر معظم گفته بود: کاش فقط ما ۲۴ ساعت رهبری مثل امام خامنه ای عزیز داشتیم.

وی ادامه داد: رهبری داریم که نه‌تنها ایران اسلامی بلکه جهان اسلام را رهبری می‌کند در سال ۸۸ و درست زمانی که فتنه هشت ماه ادامه داشت، در ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸ رهبری سخنانی را مطرح نمود که این فتنه پایان یافت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دشمن مرتب تکرار می‌کرد که این انقلاب ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید اگر رهبر جامعه رهبر الهی باشد جامعه هم به‌طرف الهی بودن پیش خواهد رفت و این امامین الهی رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است.

وی اذعان کرد: فتنه‌هایی که بر علیه ایران برنامه‌ریزی شده بر علیه هر کشور دیگری برنامه‌ریزی می‌شد ظرف چند ماه یا چند سال از هم می‌پاشید؛ ولی این انقلاب اسلامی است که بالغ بر چهل چهار سال روی پای خود بااقتدار ایستاده است؛ زیرا مردمانی قوی و بااقتدار دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبرپور گفت: در کشور مشکل داریم، ضعف مدیریتی در بعضی از دستگاه‌های اجرایی کشور داریم؛ ولی قابل‌حل است می‌توان با استفاده از مدیران باانگیزه و انقلابی این مهم را برطرف ساخت.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcds90f9yt09o6.2a2y.html
 
کد مطلب: 431083
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *