پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۹ ۰۰:۰۹
۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۴۵ مکان متبرکه/10 هزار غذای نذری عاشورا در سیستان و بلوچستان توزیع می شود

حجت الاسلام والمسلمین محسن مومنی مقدم گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی به مناسبت ماه محرم در ۴۵مکان متبرکه و بقعه سیستان وبلوچستان آغاز شده است و تا عاشورا ادامه دارد.
برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۴۵ مکان متبرکه/10 هزار غذای نذری عاشورا در سیستان و بلوچستان توزیع می شود
به گزارش پهره حجت الاسلام والمسلمین محسن مومنی مقدم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه  سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: این طرح در 41 مسجد و چهار بقعه این استان به مناسبت دهه اول محرم همراه با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در حال برگزاری است.
 
وی با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه راه ما در اجرای برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان است، اضافه کرد: سوگواره بصیرت عاشورایی با رعایت تدابیر بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برگزار می شود.
 
این مقام مسئول با اشاره به حضور مبلغان در مناطق مختلف سیستان و بلوچستان افزود: 30 مبلغ به منظور تبلیغ امور دینی به روستاها و مساجد این استان اعزام شده اند و و پنج مبلغ نیز به صورت مجازی در این روزها اجرای برنامه دارند.
 
وی با اشاره به برنامه های تاسوعا و عاشورا نیز  بیان کرد: با همکاری شورای خیریه این اداره کل همزمان با نهم و دهم عاشورا از محل اجرای نیت موقوفات 10 هزار غذا طبخ و در مناطق محروم توزیع می شود.
 
مومنی مقدم اضافه کرد: توزیع بسته های معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه از دیگر برنامه هایی است که همزمان با تاسوعا و عاشورا اجرایی می شود.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 426473
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *