شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۲۴
۰
امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر:

تروریست‌های کوردل از برگزاری مراسم سالگرد سردار دل‌ها واهمه دارند

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: دشمنان کوردل از حاج‌قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت هنوز هم کینه و حقد عمیق دارند.
تروریست‌های کوردل از برگزاری مراسم سالگرد سردار دل‌ها واهمه دارند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در گفتگو با خبرنگار پهره در راستای جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان، بیان کرد: حادثه اندوه‌بار و تلخ شهادت شماری از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای شهر کرمان در سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی سردار دل‌ها، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم کرد.
 
 وی افزود: در حقیقت بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را بر جهانیان و کشورهای مدعی دموکراسی آشکار ساخت.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: کوردلان تاریک‌اندیش حتی از برگزاری مراسم سالگرد سردار سلیمانی، مرد میدان نیز واهمه دارند و حضور باشکوه مردم که نماد میثاق با آرمان‌های سردار سرافراز دل‌هاست، دشمنان نظام انقلاب اسلامی را به‌زانو درآورده است.
 
وی خاطرنشان کرد: تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر عنوان کرد: این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آنها که از حاج‌قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت، کینه و حقد عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند، باید بدانند ملت ما هیچ‌گاه به‌واسطه این دست تحرکات مذبوحانه، از آرمان‌های مقدس خود و عشق‌ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج‌قاسم عزیز، دست نخواهد کشید و با هر قطره خون شهدا، درخت اندیشه حاج‌قاسم سلیمانی تناورتر می‌شود.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: حفظ ارزش‌ها، آن‌هم ارزش‌های دینی و الهی، شهید سلیمانی را برجسته می‌کند.
 
 وی ادامه داد: در حقیقت فکر شهید سلیمانی خدمت و خدمتگزاری به مردم است و امروز ما وظیفه داریم یک‌بار دیگر زندگی و مکتب شهید سلیمانی را بررسی کنیم و راه برون‌رفت از مشکلات، نگاه صادقانه به همین فکر و اندیشه است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431076
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *