پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۲۴
۰
در گفت و گو با همرزم سردار دلها مطرح شد؛

ما و تا ابد داغ شهید قاسم سلیمانی / مردم راسخ‌تر از همیشه تابع ولایت هستند

موسی سجادی گفت: داغ شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای همیشه در دل ها تازه خواهد ماند.
ما و تا ابد داغ شهید قاسم سلیمانی / مردم راسخ‌تر از همیشه تابع ولایت هستند
موسی سجادی، رزمنده هشت سال دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: اکثرا عادت دارم شب ها زود بخوابم و نیمه های شب بیدار شوم و ناگهان در صبح روز سیزدهم دی ماه سال ۹۸ یکی از دوستان و همرزمان جنگ تحمیلی با من در آن لحظه تماس گرفت و برای من جای تعجب بود چرا این موقع زنگ زده است.

وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: خبر به شهادت رسیدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را داد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: جنایت کاران و خائنان به نظام و انقلاب و منافقان به اسلام مکانی که سردار حضور داشت را افشا کرده بودند.

وی اضافه کرد: آن لحظه ای که خبر شهادت همرزم و یار دیرینه خود در دوران دفاع مقدس را شنیدم دنیا جلوی چشمانم تیره و تار شد.

سجادی تصریح کرد: به شهادت رسیدن، یکی از آرزوهای بزرگ سردار دلها بود و به آرزوی خود رسید اما اکنون برای ما فقط غم دوری این شهید بزرگوار مانده و داغش را تا آخر عمر به دل ما گذاشت.

وی گفت: امت اسلامی در هر نقطه ای از جهان وقتی خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را شنیدند عزادار شدند و تا به امروز در فراق او می سوزند.

این همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: مکتب سردار دلها جهانی است و خون او از زمان حیاتش قوی تر و پرخروش تر در جریان است.

وی خاطرنشان کرد: به باور یقین همه ملت ایران بعد به شهادت رسیدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این شخصیت بزرگوار و معنوی و خدایی را الگو مسیر و سیره راه خود در زندگی قرار دادند و تا مرحله نهایی زمان ظهور امام زمان(عج) به عهدی که با ولایت بستند پای بند هستند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427557
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *