شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۷
۰
کارشناس مسائل مذهبی:

حماسه ۹ دی تیشه بر ریشه کوردلان و دشمنان نظام زد

کارشناس مسائل مذهبی گفت: حماسه ۹ دی تیشه بر ریشه کوردلان و خوش‌خیالانی زد که در باور خود، آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند.
حماسه ۹ دی تیشه بر ریشه کوردلان و دشمنان نظام زد
حجت‌الاسلام ادریس سابکی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت حماسه ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 وی افزود: ۹ دی حماسه‌ای ماندگار و شگفت‌انگیز از عمق درک و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریان‌های برانداز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. 
 
 این کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: در واقع حماسه ۹ دی تیشه بر ریشه کوردلان و خوش‌خیالانی زد که در باور خود، آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند.
 
 وی اضافه کرد: یوم‌الله ۹ دی تبلور بصیرت الهی در بطن رهبری بزرگ‌مردی بود که با درایت و رصد دقیق منویات دشمن و فتنه‌گران، لزوم بسیج آحاد ملت و حرکت گسترده در مقابله با امواج توطئه‌آمیز را فریاد می‌زد.
 
این کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: جریانات پس از انتخابات ۲۲ خرداد ۸۸ که با برنامه‌ریزی دقیق دشمن و عوامل خودفروخته آن هدایت می‌شد نشان داد که اگر سرسوزنی از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران عدول کنیم، دشمنان قسم‌خورده برای ضربه‌زدن به‌نظام و انقلاب، درنگ نخواهند کرد.
 
 وی اضافه کرد: شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه‌گران و عبورکنندگان از خطوط قرمز نظام، محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات و حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی ۸۸ در اقصی‌نقاط کشور از دستاوردهای حماسه ۹ دی بود. 
 
 این کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت‌ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آمادهٔ فداکاری و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و حراست از خون شهیدان است.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431052
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *