سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۱۰
۰
در مراسم گرامیداشت ۹ دی در ایرانشهر مطرح شد؛

۹ دی به‌عنوان نقطه عطف تاریخی برای انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: یکی از این یوم‌الله‌ها، ۹ دی است که تقابل و صف‌آرایی ملّتی در مقابل جماعتِ مخالفِ حرکت الهی است.
۹ دی به‌عنوان نقطه عطف تاریخی برای انقلاب اسلامی است

 
 

 
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در مراسم گرامیداشت ۹ دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" در مسجد جامع آل رسول (ص) بیان کرد: در واقع یوم‌الله، روز خاص و برجسته‌ای است که باید جماعت، امّت و مردم، آن را از ذهن خودشان خارج نکنند.
 
 وی افزود: یکی از این یوم‌الله‌ها، ۹ دی است که تقابل و صف‌آرایی ملّتی در مقابل جماعتِ مخالفِ حرکت الهی است.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: با ۹ دی، دشمن از حرکت خودش برای برچیدن بساط انقلاب و ازبین‌بردن آن، مأیوس شد و از طرفی، نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نیز با لایه‌های مختلف انقلاب اسلامی آشنایی لازم را پیدا کردند.
 
وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین فتنه بعد از انقلاب اسلامی به جهت براندازی انقلاب اسلامی در فتنه ۸۸ رقم خورد، اضافه کرد: در ۹ دی، باید به مسئله جهاد تبیین و روشنگری و رسالتی که بر دوش خواص جامعه است هم پرداخت. 
 
 امام‌جمعه ایرانشهر عنوان کرد: ۹ دی به‌عنوان نقطه عطف تاریخی برای انقلاب اسلامی ما است و این روز نباید به فراموشی سپرده شود.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی، بلوغ سیاسی مردم، بصیرت و خودآگاهی، و حافظه تاریخی این ملّت را از دلایل سربلند بیرون آمدن از این آزمون و فتنه برشمرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که در یک جنگ تمام‌عیار شناختی به سر می‌بریم؛ مسئولین با مردم، در میان مردم و پاسخگوی مردم باشند و باید روایت‌های اول از اقتضائات کشور را خودمان نه دیگران داشته باشیم.
 
حجت‌الاسلام بزمانی تصریح کرد: باید مثل ۹ دی، اهل بصیرت باشیم و یکی از مواضعِ بصیرتِ پیشرو، ایّام انتخاباتی است که در یازده اسفند امسال داریم. 
 
 وی ادامه داد: بصیرت این است که حضور و مشارکت حداکثری داشته باشیم، چشم‌ها را باز کنیم و کسانی را انتخاب کنیم که گره‌گشای مشکلات مردم، کشور و نظام اسلامی باشند.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431050
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *