شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۶
۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

اقتصاد دریا محور موجب افزایش تولید و اشتغال می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به اقتصاد دریا محور به‌ویژه توسعه فعالیت‌های شیلاتی، تجارت دریایی و گردشگری در سواحل راهبردی مَکُران موجب افزایش تولید و اشتغال می‌شود و می‌تواند چهره این استان را متحول کند.
اقتصاد دریا محور موجب افزایش تولید و اشتغال می‌شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پهره به نقل از «عصرهامون»، محمد کرمی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان که در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا کارهای به زمین‌مانده به سرانجام برسند؛ چون نظام اسلامی ایران مردمی است و در ابتدا باید طرح‌های نیمه‌تمام بزرگ و کوچک تکمیل شود.
 
وی افزود: اگر اقتصاد، امنیت و خیلی از امورات نظام مردمی و مشارکت در آن وجود داشته باشد شاهد تحول‌خواهیم بود.
 
استاندار بر تکمیل طرح فاضلاب شهر کنارک تأکید و خاطرنشان کرد: مردم مشکلات زیادی دارند که نیاز است هر چه سریع‌تر مرتفع شوند.
 
وی با بیان اینکه برای توسعه دامداری‌ها و افزایش تعداد مرغداری‌ها هیچ مانعی وجود ندارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند به این موضوع ورود کنند، افزود: تمام اراضی واگذار شده به مردم و یا ادارات باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند و نباید یک زمین به امید اینکه گران شود تحویل یک فرد شود و سال‌ها هیچ کاری روی آن انجام نشود.
 
کرمی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش برای ما خیلی مهم است؛ بنابراین همه مردم و مسئولان در توسعه آموزش کمک کنند.
 
وی بر افزایش تولید و اشتغال تأکید و خاطرنشان کرد: همه باید مسئولیت خود را به‌خوبی انجام دهیم و رضایت مردم را کسب کنیم و از اجر دنیوی و اخروی برخوردار باشیم.
 
انتهای خبر/
 
کد مطلب: 431130
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *