سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۱۶
۰
رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر:

 ۲۰ دستگاه ویلچر بین معلولین ایرانشهری اهدا شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر گفت: ۲۰ دستگاه ویلچر به معلولین کم‌برخوردار شهرستان ایرانشهر با همکاری اداره بهزیستی اهدا شد.
 ۲۰ دستگاه ویلچر بین معلولین ایرانشهری اهدا شد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: جامعه در جهت خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر، فضای بیشتر و مجاهدت بیشتری را می‌طلبد، حوزه خدمت‌رسانی به افراد کم‌توان که نیازشان واضح و روشن است.
 
 وی افزود: انتظار این است که فرهنگ خدمت‌رسانی به‌صورت وجه غالب برای مردم در بیاید.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: باتوجه‌به محدودیت‌ها در حوزه بودجه‌ای، به استفاده از ظرفیت مردم در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند و فعال‌کردن خیرین استان تأکید کرد.
 
 همچنین محمدرضا کرد، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر باتوجه‌به مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اقدام به اهدای ویلچر به معلولان باهدف ترویج فرهنگ یاری به هم نوع و کمک به نیازمندان کرد.
 
وی افزود: ایفای نقش مؤثر در حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت موجب شد تا جمعیت هلال‌احمر با همکاری اداره بهزیستی اقدام به تهیه و توزیع ۲۰ عدد ویلچر به معلولین کم‌برخوردار کند.
 
 این مسئول ادامه داد: این امر در راستای فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه هلال‌احمر صورت گرفت.

 انتهای خبر/
کد مطلب: 431017
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *