رئیس جمعیت هلال‌احمر ایرانشهر:

 ۲۰ دستگاه ویلچر بین معلولین ایرانشهری اهدا شد

28 آذر 1402 ساعت 9:16

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر گفت: ۲۰ دستگاه ویلچر به معلولین کم‌برخوردار شهرستان ایرانشهر با همکاری اداره بهزیستی اهدا شد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین بزمانی امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: جامعه در جهت خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر، فضای بیشتر و مجاهدت بیشتری را می‌طلبد، حوزه خدمت‌رسانی به افراد کم‌توان که نیازشان واضح و روشن است.
 
 وی افزود: انتظار این است که فرهنگ خدمت‌رسانی به‌صورت وجه غالب برای مردم در بیاید.
 
 این خطیب جمعه ادامه داد: باتوجه‌به محدودیت‌ها در حوزه بودجه‌ای، به استفاده از ظرفیت مردم در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند و فعال‌کردن خیرین استان تأکید کرد.
 
 همچنین محمدرضا کرد، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر باتوجه‌به مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اقدام به اهدای ویلچر به معلولان باهدف ترویج فرهنگ یاری به هم نوع و کمک به نیازمندان کرد.
 
وی افزود: ایفای نقش مؤثر در حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت موجب شد تا جمعیت هلال‌احمر با همکاری اداره بهزیستی اقدام به تهیه و توزیع ۲۰ عدد ویلچر به معلولین کم‌برخوردار کند.
 
 این مسئول ادامه داد: این امر در راستای فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه هلال‌احمر صورت گرفت.

 انتهای خبر/


کد مطلب: 431017

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/431017/۲۰-دستگاه-ویلچر-بین-معلولین-ایرانشهری-اهدا

پهره
  https://www.pahreh.ir