پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۴۸
۰
در دومین روز از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج:

 فضای مجازی فرصتی برای بیان هویت و فرهنگ جریان انقلاب است

فضای مجازی فرصت بسیار خوبی است تا واقعیت‌های انقلاب اسلامی و هویت جامعه به مخاطب انتقال داده شود.
 فضای مجازی فرصتی برای بیان هویت و فرهنگ جریان انقلاب است

به گزارش پهره سردار پرویز آبسالان در بازدید از روند برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون»، با بیان اینکه برگزاری این رویداد کار بسیار ارزشمندی است، بیان کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب جوانان امروز افسران جنگ نرم هستند که باید به‌صورت آتش‌به‌اختیار وارد میدان شوند.
 
وی باتوجه‌به اینکه دشمن در فضای مجازی در تلاش هست تا اذهان جوانان ما را تسخیر کند، افزود: جوانان ما باید به صورت جهادی وارد این عرصه شوند و فضای مجازی را اشباع کنند.
 

جانشین فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: در جنگ شناختی که دشمن به راه انداخته است، باید با ورود به این فضا اقدامات و برنامه‌های مؤثری را در مقابله با دشمن انجام تا اقدامات دشمن خنثی شود.
 
آبسالان گفت: این فضا فرصت بسیار خوبی است تا واقعیت‌های انقلاب اسلامی و هویت جامعه به مخاطب انتقال داده شود.

بهادادن به جوانان آثار فاخر و ارزشمندی را خلق می‌کند
 مدیرکل انتقال خون سیستان و بلوچستان نیز در بازدید از روند برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: برگزاری این‌چنین رویدادی حرکت خوب برای استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای جوانان است که اگر به آنها بها داده و دیده شوند اثرات فاخر و خوبی را تولید می‌کنند که محتوای اثرگذار برای مخاطب باشد.
 
ابوالحسن صفدری افزود: این رویداد در سال گذشته برای سازمان انتقال خون یک اپیکیشن توسط یک گروه نخبه جوان طراحی و به ساماندهی رسید که امسال هم موضوع اهدای خون اهدای زندگی جزو محورهای این رویداد است.
 

وی تصریح کرد: باتوجه‌به اینکه مشارکت مردم در اهدای خون در استان پایین است، با کمک جوانان عزیز تولید محتوای مناسبی در خصوص فواید اهدای خون برای بدن تولید و اطلاع‌رسانی شود.
 
مدیرکل انتقال خون استان اظهار کرد: حضور در جمع جوانان نخبه بسیجی در این رویداد جای بسی خوشحالی و خرسندی است و امیدواریم بتوانیم همچون سال‌های گذشته شاهد تولید اثرات و محتواهای فاخر و ارزشمند در این رویداد به همت جوانان و نخبگان استان باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۲۵۰ بیمار تالاسمی ماژور در استان وجود دارد که روزانه نیاز به خون دارند گفت: نیاز است تا در این زمینه اطلاع‌رسانی گسترده و مناسب در سطح جامعه صورت گیرد تا مردم برای اهدای خون ترغیب شوند.

رویدادهای تولید محتوای دیجیتال باعث ایجاد فرصت و رشد برای جوانان است
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در ادامه بازدید از روند برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: برگزاری چنین رویدادی در استان اتفاق بسیار خوبی است که باعث ایجاد فرصت و رشد برای جوانان می‌شود.
 
 

علی رحیمی افزود: مدیا و رسانه جزو لاینفک زندگی به شمار می‌رود تخصص و ارتقای مهارت‌ها در این حوزه باعث می‌شود که استعدادهای جوانان شکوفا شود و در مراحل ملی و بین‌المللی رشد کنند.
 
وی تصریح کرد: اگر در کلیه شهرستان‌های استان یک استعدادیابی از نوجوانان و جوانان شود و سطح برگزاری مسابقات گسترش پیدا کند باعث رشد و توسعه علم و فناوری در این فضا خواهد شد که شکوفایی بیشتر استعدادهای نوجوانان و جوانان استان و درخششان در مراحل ملی و بین‌المللی را به همراه دارد.
 
انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430997
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *