يکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۳۳
۰
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان:

سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد

محمد هادی طهرانی مقدم گفت: سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان پس از ۴۸ ساعت رقابت نفس گیر به کار خود پایان داد.
سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد
به گزارش پهره به نقل از روابط عمومی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان؛ آیین اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شامگاه ۱۴ آبان ماه با حضور نماینده ولی فقیه در قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان و جمعی از مسئولان استانی در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد.

محمد هادی طهرانی مقدم، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در این مراسم بیان کرد: فراخوان این رویداد بزرگ ابتدای آبان ماه منتشر شد که ۹۷ نفر در قالب ۳۱ تیم نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

وی با بیان این که استقبال خواهران با ثبت نام سه تیم از این رویداد ستودنی بود، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم امکان پذیرش تیم های خواهران و ارزیابی های فنی، در نهایت ۲۲ تیم در بخش های بازی های ویژه تلفن همراه، اپلیکیشن های موبایلی و پویانمایی مجوز حضور پیدا کردند.

مسئول برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان گفت: بعد از ۴۸ ساعت ماراتن نفس گیر که در چهار محور مقابله با کرونا و واکسیناسیون جمعی علیه این ویروس منحوس، نگاه ویژه به ظرفیت ها و معرفی سیستان و بلوچستان در راستای توسعه و امنیت پایدار، مهارت افزایی و کسب و کار الکترونیکی و مقاومت و استکبار ستیزی برگزار شد، برترین های این رقابت از سوی داوران مشخص شدند.

وی افزود: هدایت این برنامه را هفت داور و منتور بر عهده داشتند که همراهی این عزیزان جای تشکر دارد.

طهرانی مقدم با اشاره به ضرورت برگزاری چنین برنامه هایی در حوزه تولیدات دیجیتال اظهار کرد: فضای مجازی و حرکت در این عرصه خطیر نیازمند اراده، استقامت و توکل به خداست، به دلیل این که در آماج تبلیغات دشمن قرار داریم، عرصه ای که در دقیقه ای می تواند عشق را به نفرت و نفرت را به عشق تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: دو روز با زحمت، همراه با همت و خلاقیت جوانان بسیجی شکل گرفت که برای توسعه و آبادانی استان و تبیین آرمان های انقلاب فعالیت کردند.

این مقام مسئول اضافه کرد: سال اول این رویداد را با ۲ اسپانسر شروع کردیم، اما امسال ۲۱ حامی در کنار ما بودند، این سنت حسنه ای که بسیج برپا کرد، نیازمند حمایت است که به طور قطع به برکت خون شهدا پایدار خواهد ماند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428941
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *