سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۱۰
۰
در مراسم مجمع عالی بسیجیان شهرستان ایرانشهر مطرح شد؛

مجمع عالی بسیج می‌تواند گام های سازنده ای در کشور با حمایت مسئولان بردارد

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان گفت: بسیج افتخار این ظرفیت را دارد که در خدمت مدیران انقلابی باشد که همگام با آنها مشکلات موجود در کشور را حل کنند.
مجمع عالی بسیج می‌تواند گام های سازنده ای در کشور با حمایت مسئولان بردارد
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ احمد شفائی در مراسم مجمع عالی بسیجیان شهرستان ایرانشهر که در سالن همایش‌های دانشگاه ولایت برگزار شد، بیان کرد: از همه بزرگوارانی که در طول سال ۱۴۰۲ باهمت بلندشان در قالب مجمع بسیجیان تلاش کرده‌اند و زحمت کشیده‌اند و امروز چکیده و عصاره زحماتشان را در قالب شش کارگروه ارائه دادند تقدیر می‌کنم.
 
 وی افزود: بسیج از بدو و طول همایش به جهت رسالت سنگینی که دارد به فضل الهی منشأ خیرات و برکات در همه عرصه‌ها بوده است که یکی از عرصه‌های نقش‌آفرینی بسیج اثرگذارترین بوده و آن کمک به حل مسائل جامعه و مردم است.
 
 این مقام مسئول تصریح کرد: در طول این ۴۴ سال به همت مسئولان و خدمتگزاران کشور اتفاقات خوبی رقم خورده؛ اما در کنار این اقدامات شایسته به جهت رذالت دشمنان قسم‌خورده این آب‌وخاک مسائل و مشکلات عدیده‌ای هم داریم و ضرورت ما این است که از ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم و به‌سرعت بتوانیم مسائل موجود را حل کنیم.
 
 وی ادامه داد: اما حل مسائل قطعاً با تمرکز و توجه به دانش و علم بهتر برطرف خواهد شد.
 
 فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شش طرحی که توسط اساتید ارزشمند ما در شهرستان ایرانشهر طراحی شد برآورد ما این بوده که کار کارشناسی عمیقی انجام شده است.
 
 وی اضافه کرد: اما مهم آن است که شما به‌دقت اولویت‌ها را بررسی کنید و می‌دانید یک جدول مقایسه‌ای بین استان و کشور و بین شهرستان و استان و مباحثی که می‌تواند کمک و حساسیت ایجاد کند و متولیان پای‌کار بیایند و این اشکال برطرف شود.
 
این مقام مسئول اظهار کرد: تهیه خون و فرآورده‌های خونی برای بیماران تالاسمی در استان هزینه‌های سنگینی را برای نظام درمانی استان وارد می‌کند که کمبود آن از سایر استان‌ها جبران می‌شود.
 
سردار شفائی عنوان کرد: شش طرح بسیار شایسته است و این طرح‌ها در مرکز استان‌ها هم می‌تواند طرح‌های برتر باشد و از فرماندار شهرستان استدعا داریم که این ظرفیت را از دست ندهند و امروز فرماندار عزیز ما و همه مسئولان می‌توانند کمک کنند و هرچه دایره تصمیم‌سازی را تقویت کنیم مدیر، استاندار، بخشدار و سایر مدیران اقدام بهتری را انجام خواهند داد.
 
وی گفت: بسیج افتخار این ظرفیت را دارد که در خدمت مدیران انقلابی ما باشد که بتواند این مهم را به سرانجام برساند و نکته محوری است.
 
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر و رئیس مجمع بسیج برادر انقلابی آقای صادقی با همان انرژی ارزشمندی که دارند این را تقویت کنند و این اقدام امسال و سال‌های آتی در کنار متولیان اجرایی قرار بگیرد.
 
 وی عنوان کرد: امروز باید مردمان شایسته مطالبه‌گر باشند و این فرصتی که به ما داده‌اند را به‌درستی استفاده کنیم.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عرض تسلیت داریم این فجایع کم‌سابقه‌ای که در سرزمین‌های فلسطین می‌بینیم این همبستگی نظام سلطه و مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت‌هایی که شاید کمتر دیده شد و آنهایی که مدعی حقوق بشرند امروز سکوت مرگبار کرده‌اند که ضمن محکومیت اقدامات نابخردانه جلادان نظام سلطه و تبریک عرض می‌کنم دلاوری مردانی که محکم ایستادند و محکم و استوار با امید به آینده و ما امیدواریم پیروزی برای مجاهدین فلسطین خواهد بود و خیلی هم طول نخواهد کشید این ظلم و جور و جنایات رژیم صهیونیستی به خودشان برگردد و جشن پیروزی را در مسجدالاقصی با همه مسلمانان بگیریم.

مهرداد جهان‌دیده، سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر در این مراسم بیان کرد: دنیای امروز در حال تغییر و دگرگونی است و همه شما شاهد هستید که هیمنه پوشالی مستکبران و زورگویان عالم شکسته و در حال زوال و نابودی است.
 
 وی افزود: به برکت خون شهدا به‌ویژه جبهه مقاومت، مردم مظلوم فلسطین، غزه و رزمندگان حماس، بسیاری از ملت‌های آزادی‌خواه جهان با همدلی وهم نوایی و یک‌صدا علیه این مستکبران قیام کردند.
 
 این مقام مسئول اظهار کرد: جبهه مقاومت جبهه پیروز است و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد آزادی قدس شریف از زیر سلطه رژیم جعلی صهیونیست خواهیم بود.
 
 وی عنوان کرد: بسیج و اقدامات آن از ابتدای تشکیل بسیج بر هیچ‌کس در حوزه‌های مختلف عمرانی، آبادانی، فرهنگی و پیشرفت در کشور پوشیده نیست.
 
 جهان‌دیده گفت: مهم‌ترین شکلی که پس از پیروزی انقلاب اسامی مردم به‌صورت داوطلبانه حضور داشتند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند بسیج است.
 
 وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره بسیج بیان کرد: بسیج می‌تواند مشکل‌گشای بحران‌ها و چالش‌های مهم و حساس کشور در برهه‌های مختلف باشد همانند این سال‌ها که نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است.

 
 وی ادامه داد: طرح‌هایی که کارشناسان برای توسعه شهرستان بیان کردند بسیار کاربردی و اساسی است که باید همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های ایرانشهر با هم‌اندیشی پای‌کار بودن در ثمر نشستن آنها کمک کنند.
 
 وی خاطرنشان کرد: بنده این مجمع را اتاق فکر خوبی برای حل مشکلات شهرستان و احصاء نظام مسائل شهرستان و ارائه نظام حل مسائل می‌دانم.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430923
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *