سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۴۵
۰
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

 رسالت اصلی مجمع بسیج، یافتن راه‌حل برای عبور از مشکلات است

   فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: اولویت اصلی مجمع بسیجیان، پایش مسائل شهرستان و ارائه راهکار برای حل آن است.  
 رسالت اصلی مجمع بسیج، یافتن راه‌حل برای عبور از مشکلات است


 
سردار احمد شفائی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: برخی در عرصه‌های مختلف رسالت دارند که نقش خود را اجرا کنند که یکی از عرصه‌هایی که به فضل الهی توسط بسیجیان عزیز در سال گذشته و امسال در شهرستان ایرانشهر پیگیری شده است در حوزه اندیشه‌ورزی از ما بوده است.
 
 وی افزود: در همه سطوح سازمانی، گروه‌های اندیشه‌ورزی در گروه‌های مقاومت در نواحی سپاه شهرستان داریم و خروجی اقدامات اندیشه‌ورزی ما مجمع بسیجیان است که با احصا نظام مسائل شهرستان را اولویت‌بندی می‌کنند و به مدیران اجرایی در حوزه تصمیم‌سازی‌ها کمک‌کننده هستند.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: امسال خوشبختانه باهمت بلند عزیزان ما در انجمن بسیجیان در شهرستان ایرانشهر اتفاق بسیار خوبی رقم خورده است و به شایستگی نظام مسائل را دنبال کرده‌اند و به اولویت‌های نظام ارزشمند رسیدند.
 
 فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای حل مسائل اولویت‌دار طرح‌های قابل‌اجرایی در شهرستان ایرانشهر را ارائه داده‌اند و ان‌شاءالله امیدواریم باهمت بلند مسئولین و مساعدت آنها و کمک پیوسته بسیجیان عزیز شاهد باشیم این طرح‌ها به سرانجام برسد و کمک‌کننده‌ای در جهت حل مسائل شهرستان ایرانشهر باشد. 
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 430922
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *