شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۴۹
۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

ظرفیت‌های اقتصادی با خلاقیت جوانان به ثروت تبدیل می‌شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد که تنها با نوآوری و خلاقیت جوانان و نوجوانان به ثروت تبدیل می‌گردد.
ظرفیت‌های اقتصادی با خلاقیت جوانان به ثروت تبدیل می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، محمد کرمی در رویداد نما که باهمت اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در چابهار برگزار شد بیان کرد: جوانان ایده‌ها و نوآوری‌های خود را در رسانه‌ها از جمله برنامه «استان من» مطرح کنند چرا که از نظر اقتصادی این استان ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد که تنها با نوآوری و خلاقیت جوانان و نوجوانان به ثروت تبدیل می‌گردد.
 
وی افزود: جوانی دورانی بسیار طلایی است که در آن جوان سرشار از فکر و خلاقیت و نوآوری بوده که می‌توان با برنامه‌ریزی درست از این فکر و خلاقیت به نحو مطلوبی بهره برد.
 
استاندار با اشاره به جمعیت جوان این استان تصریح کرد: این استان بسیار ثروتمند است که به‌شرط برنامه‌ریزی دقیق قطعاً می‌تواند صنعت را متحول سازد.
 
وی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان مرزهای فراوانی دارد که می‌توانیم از طریق این مرزها بازار کشورهای همسایه و سایر کشورهای عربی و آسیایی را به دست بگیریم.
 
کرمی ادامه داد: باید تولید بیشتر از گذشته رواج پیدا کند چرا که فعال‌بودن واحدهای تولیدی موجب رونق تجارت در منطقه خواهد شد.
 
وی اذعان کرد: این منطقه شرایط بسیار مطلوب و بی‌نظیری برای کشاورزی دارد که با ایجاد تعاونی‌های دانش‌بنیان و واگذاری زمین به دانش‌آموزان دبیرستان‌های کشاورزی شاهد استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های استان خواهیم بود.
 
استاندار تأکید کرد: ایجاد صنایع تبدیلی برای استان اهمیت فراوانی دارد؛ به‌عنوان‌مثال این منطقه ظرفیت بسیار خوبی در واردات دام دارد که اگر صنایع تبدیلی در کنار این کشتارگاه‌ها ایجاد گردد، قطعاً می‌تواند به پیشرفت منطقه کمک شایانی کند.
 
انتهای خبر/ س
کد مطلب: 430880
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *