سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۵۵
۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولین به دنبال نوآوری و خلاقیت در دستگاه‌های اجرایی باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ابتکار و خلاقیت در مجموعه دستگاه‌های اجرایی موجب تسهیل امور مردم می‌شود لذا مسئولین باید به دنبال خلاقیت و بکار بردن روش‌های جدید در حوزه خدمت رسانی به مردم باشند.
مسئولین به دنبال نوآوری و خلاقیت در دستگاه‌های اجرایی باشند
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در بازدید از اداره کل پست استان اظهار کرد: ابتکار و خلاقیت در امور بسیار مهم است و مسئولین و نیروهای زیر مجموعه در دستگاه‌های اجرایی باید با نوآوری و بکارگیری روش‌های جدید و استفاده از فناوری‌های روز امور خدمت رسانی به مردم را تسهیل کنند.

 کرمی با تاکید بر اینکه تجهیزات و نوآوری را به میدان بیاورید، ادامه داد: مجموعه‌های اداری باید با فناوری‌های جدید در جهت خدمت رسانی و تسهیل امور مردم مجهز شوند.

 وی گفت: پست یکی از دستگاه‌هایی است که به استفاده از فناوری نیاز دارد و  نیروهای هر مجموعه باید تلاش کنند آنچه از تجهیزات نوین مورد نیاز است را پیشنهاد دهند تا در واحدهای تولیدی طراحی و ساخته شود.

استاندار گفت: مجموعه‌هایی همچون پست که در کار مستقیم خدمت رسانی به مردم هستند باید ارتباط علمی با دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری داشته باشند و از پشتوانه علمی این مجموعه‌ها در جهت حل مسائل استفاده کنند.

 وی ادامه داد: آموزش نیروهای انسانی بسیار مهم است و نیروهای انسانی باید آموزش‌های لازم در جهت استفاده از فناوری جدید را ببینند.

کرمی خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند و مستعد در زمینه معدن، اقتصاد دریا، کشاورزی و تجارت است و سرمایه‌گذاری در هر یک از این بخش‌ها موجب توسعه سایر بخش‌ها و درآمدزایی از جمله برای حوزه پست استان خواهد شد.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430745
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *