سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۰:۳۵
۰
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون:

تعهد اشتغال «هامون» به طور کامل تحقق یافت

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون گفت: در فاصله چند ماه باقی‌مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال امسال این شهرستان به طور کامل تحقق یافت.
تعهد اشتغال «هامون» به طور کامل تحقق یافت
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، نصرین کیخایی بیان کرد: بنا به تقسیم شهرستانی که ابتدای سال از سوی استان انجام شد، شهرستان هامون می‌بایست برای ۵۳۲ نفر شغل ایجاد می‌کرد.

وی افزود: با پیگیری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان دبیر کمیته اشتغال و تلاش و جدیت مسئولان هامون در فاصله چهار ماه باقی‌مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال شهرستان به طور ۱۰۰ درصدی محقق شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هامون ادامه داد: جهاد کشاورزی، صمت و کمیته امداد حضرت امام(ره)، دستگاه‌های اجرایی موفق شهرستان در ثبت بیشترین آمار شاغلان در سامانه رصد هستند.

کیخایی گفت: شهرستان هامون از جمله مناطق استان است که فرصت زیادی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی دارد و در این راه، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با تعامل و هم‌افزایی، از هرگونه فعالیت‌های نوآور و خلاق که منجر به رشد اشتغال شود، حمایت می‌کند.

وی گیاهان دارویی، بوم‌گردی، صنایع‌دستی و گردشگری و پرورش آبزیان و دام را از فرصت‌های اشتغال‌زایی شهرستان هامون بیان کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcgwt9q7ak93u4.rpra.html
 
کد مطلب: 430848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *