شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۵۶
۰

دیداراعضای شورای تأمین شهرستان تنگستان با خانواده سربازشهید مهدی پولادی

امام جمعه شهر اهرم در دیدار با خانواده سرباز شهید مهدی پولادی گفت:زندگی بی شهادت، ریاضت تدریجی برای رسیدن به مرگ است.
دیداراعضای شورای تأمین شهرستان تنگستان با خانواده سربازشهید مهدی پولادی
به گزارش پهره به نقل از خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین پهلو زاده امام جمعه شهر اهرم در دیدار با خانواده سرباز شهید مهدی پولادی بیانات خود را با بیان مقام شهدا و وظایف افراد جامعه در قبال آنها و خانواده های ایشان آغاز نمود و اظهار داشت:همیشه به خانواده ی شهدا می گویم بر شهید خود غصه نخورید بلکه به آنان باید غبطه خورد. خدا به میزانی به این شهدا مقام داده است که در تفکر انسان نمی گنجد. واین ویژگی ای می باشد که در قیامت معادل انبیا است.
امام جمعه شهر اهرم در ادامه افزود: هر که دل خانواده شهدا را بدرد آورد دل خداوند را بدرد آورده است.در جامعه باید خانواده شهدا را راضی نمود؛ این رضایت مندی، رضایت مالی نیست؛ با رعایت حجاب هم می توان ایشان را خوشحال نمود.
در ادامه فرماندار تنگستان نیز ضمن تشکر از مهمان نوازی خانواده شهید پولادی گفت:در مورد شهدا نباید ناراحت شویم طبق آیات قرآن شهدا زنده اند ، نه به زبان بیاور و نه بپندار که شهدا مرده اند . شهید حیات برزخی دارد که خوشحال است بشارت و نظارت دارد.
عیسی صدریان آزاد رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان نیز ضمن عرض سلام خدمت خانواده شهید پولادی تأکید کرد که:پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند: وقتی کسی در خانه‌ای به شهادت می‌رسد منِ خدا جانشین اویم در خانواده‌اش. هرکس خانواده شهدا را خوشحال کند من خدا را خوشحال کرده و من از او راضی هستم. از اینجاست که رسول اکرم (ص) و ائمه (ع) اهتمام زیادی به خانواده شهدا داشتند.
درادامه مادر شهید پولادی به بیان خاطرات نوجوانی و جوانی این شهید والامقام و همچنین نحوه شهادت ایشان توسط اشرار شرق کشور پرداخت.
آخرین مرخصی شهید پولادی برای دیدار با خانواده و استراحتی چندروزه، در مهرماه ۷۸ اتفاق می‌افتد. وی پس از اتمام مرخصی به محل خدمت می‌رود كه ۱۸ روز پس از عزیمت در روستای گورناك از توابع ایرانشهر در حالی كه جسورانه با اشرار در حال نبرد بوده است در تاریخ ۱۳۷۸/۰۸/۱۲ در حالی كه۷ ماه و ۲۴ روز از دوران سربازی را پشت سر گذاشته بود به شهادت می‌رسد.
شهید مهدی پولادی از شهدای مبارزه با مواد مخدر هستند.
دراین دیدار امام جمعه شهر اهرم ،فرماندار شهرستان تنگستان ،فرماندهی سپاه امام علی (ع) تنگستان,رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان ،مشاور امور ایثارگران فرمانداری تنگستان حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 430770
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *