چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۶
۰
دست رژیم غاصب صهیونیستی به خون هزاران کودک فلسطینی آغشته است؛

بمباران بیمارستان «المعمدانی» هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین جنایت تاریخ

بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر حاضر است.
بمباران بیمارستان «المعمدانی» هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین جنایت تاریخ
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، سال‌هاست رژیم کودک‌کش صهیونیستی با اقدامات وحشیانه اقدام به کشتار زنان و کودکان بی‌گناه فلسطینی می‌کند و در روزهای اخیر نیز با بمباران بی‌وقفه غزه، بیش از دو هزار کشته و چند هزار زخمی بر جای گذاشته که ده‌ها برابر ظرفیت بیمارستان‌های غزه است.
 
با وجود ممنوعیت حمله به مراکز درمانی طبق معاهدات بین‌المللی، در نقض آشکار قوانین، بمباران بیمارستان‌ها امنیت جانی مجروحین و کادر پزشکی را تهدید می‌کند و بارش بمب‌های فسفری بر سر مردم مظلوم غزه، نهایت وحشیگری و عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به قواعد انسانی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد.
 
بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه توسط جنگنده‌های رژیم سفاک صهیونیستی و ادامه جنایت‌های گسترده این رژیم کودک کش، علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ماست.
 
این جنایت ضدبشری در سایه حمایت‌های آشکار کشورهای مدعی حقوق بشر و به‌واقع ضدبشری و ضداسلامی، رقم می‌خورد و امروز سران دولت استکباری و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار در این خونریزی‌ها سهیم هستند.
 

چهره پلید و جنایت‌کارانه رژیم غاصب کودک کش امروز برای همه جهانیان برملا شده
رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: چهره پلید و جنایت‌کارانه رژیم غاصب کودک کش امروز برای همه جهانیان برملا شده درحالی‌که مردم جمهوری اسلامی ایران سال‌ها بر این باور است که اسرائیل رژیم غاصب بوده و نمی‌توان با آن کنار آمد.
 
وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر امت اسلام باید فارغ از قوم و مذهب کنار هم باشد چرا که اسرائیل دشمن شماره یک اسلام به شمار رفته و این مهم به‌عنوان یک اولویت راهبردی در جهان اسلام به آن پرداخته می‌شود.
 
شریفی تصریح کرد: در هیچ جنگی به این شکل منازل مسکونی و مردم بی‌دفاع مورد حمله قرار نگرفتند براین‌اساس مدال وحشیگری را باید به اسرائیلی‌ها داد، ما ایمان داریم به حرف مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
 
معاون اجتماعی و سیاسی استاندار اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند با لطف و عنایت خداوند این حرکتی که در فلسطین آغاز شده به‌پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: با اتکا بر خداوند و برکت جوشش خون سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی هیمنه اسرائیل ازهم‌پاشیده و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین نزدیک است.
 

بر همه مردم دنیا واجب است که مردم فلسطین را یاری کنند
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی عزیزی، امام‌جمعه زابل در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بیش از هفتادسال است که رژیم صهیونیستی سرزمین فلسطینی‌ها را که متعلق به این مردم مظلوم است غصب کرده و این مردم در این سال‌ها آواره هستند و کشته می‌شوند.
 
وی ادامه داد: این مردم در این سال‌ها در سخت‌ترین شرایط زندگی کردند و حداقل حقی که می‌شود برای مردم مظلوم فلسطین قائل باشیم این است که سرزمینشان را پس بگیرند، اروپایی‌هایی که به‌عنوان هولوکاست که به توهم نزدیک است تا واقعیت، سرزمین اسلامی را در اختیار یهودی‌های غاصب قرار می‌دهند و حالا بیش از هفتادسال است که مردم این سرزمین کشته می‌شوند و کودکان، زنان، مردان این سرزمین به شهادت می‌رسند.
 
امام‌جمعه زابل تصریح کرد: بعد از هفتادسال فلسطینی‌ها به نقطه‌ای رسیدند که حقشان را باز پس بگیرند و بر همه مردم دنیا واجب است که مردم فلسطین را یاری کنند به دلیل اینکه اسرائیل نه ریشه‌ای دارد در این منطقه و این ظلم از بین خواهد رفت.
 

قدرت رژیم صهیونیستی خیلی راحت شکسته می‌شود
حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی رمضانی، امام‌جمعه موقت زاهدان نیز به خبرنگار ما گفت: در عملیات طوفان الاقصی جوانان فلسطینی کاری انجام دادند که نیاز است کارشناسان خبره نظامی دربارهٔ آن بحث کنند، رزمندگان مقاومت در آن منطقه محدود جغرافیایی مدت‌های طولانی این عملیات را طراحی کردند و سرویس‌های جاسوسی موساد و غیر موساد نتوانستند حدس بزنند که چنین عملیاتی در پیش است.
 
وی افزود: علاوه بر طراحی دقیق، این عملیات بسیار دقیق هم اجرایی شد به‌گونه‌ای که رژیم صهیونیست شکست سنگینی را متحمل شد در سطح جهانی تمام تحلیلگران انگشت بر دهان ماندند که چگونه این جوانان به صهیونیست حمله کردند.
 
رمضانی تصریح کرد: شکست سنگین غیرقابل‌باور آن هیمنه پوشالی صهیونیست را برای همه جهانیان آشکار کردند که این قدرت پوشالی قدرت نیست؛ بلکه قابل شکست است و خیلی راحت هم شکسته می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در صحبت‌های اخیر خود به‌صراحت فرمودند این عملیات توسط جوانان غیور و هوشمند فلسطین طراحی و اجرا شده است افزود: جوانان فلسطینی به نقطه‌ای رسیدند که به تعبیر رهبر انقلاب می‌توانند عملیاتی را طراحی کنند که شکست غیرقابل‌جبران را برای صهیونیست به بار می‌آورد عامل این طوفان‌های ویرانگر ظلم و ستم خود رژیم غاصب صهیونیست است که سال‌ها بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته است.
 
انتهای خبر/ س https://asrehamoon.ir/vdcfcjdyjw6dvta.igiw.html
 
کد مطلب: 430810
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *