پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۰:۱۴
۰
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ورزش می‌تواند چهره واقعی استان را به دیگران بشناساند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما می‌توانیم از طریق ورزش، چهره واقعی استان خود را به دیگران بشناسانیم.
ورزش می‌تواند چهره واقعی استان را به دیگران بشناساند
 
 
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرکل و اعضای اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: از زحمات ویژه شما که در امر بسیار مهم ورزش با محوریت جوانان متحمل می‌شوید؛ سپاسگزاری می‌کنم.
 
وی افزود: وحدت مسئله بسیار مهمی است که می‌بایست از طرق گوناگون و با پرداختن به اشتراکات و دوری از مسائل جزئی اختلافی به آن بپردازیم. پرداختن به اشتراکات مهم‌ترین عامل در ایجاد وحدت است که البته دشمنان ما به دنبال ایجاد اختلاف هستند.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: دشمنان ما امروز می‌خواهند تمام دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی را کوچک و کم‌اثر کنند؛ وضعیت کشور به‌خصوص استان سیستان و بلوچستان در زمینه‌های مختلف نسبت به گذشته قابل‌قیاس نیست؛ وضعیت ورزش استان اکنون نسبت به گذشته بسیار پیشرفت داشته است.
 
شفائی تصریح کرد: عرصه ورزش عرصه‌ای بسیار مهم است که می‌تواند کمکی بزرگ را به تحقق اهداف انقلاب اسلامی بکند. جوانان به ورزش علاقه‌مند هستند و در این مسیر نیز حرکت می‌کنند و این عرصه می‌تواند کمکی بزرگ را در زمینه تبیین برنامه‌های انقلاب داشته باشد.
 
وی افزود: تلاش کنید تا در عرصه ورزش تلاش‌های دشمنان اسلام را ناکام کنیم؛ دشمنان به دنبال ضربه‌زدن به کشور و توقف انقلاب اسلامی هستند؛ برنامه‌هایی که اداره ورزش و جوانان در این زمینه برگزار می‌کند بسیار تأثیرگذار و مهم است.
 
وی تصریح کرد: ما می‌توانیم از طریق ورزش، چهره واقعی استان خود را به دیگران بشناسانیم؛ در این مسیر البته جذبه ورزش‌های محلی نیز می‌تواند کمک بزرگی به ما بکند.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از شما عزیزان تشکر ویژه داریم؛ تلاش کنید تا فرهنگ بسیار مهم جهاد و شهادت را به نسل جوان ما منتقل کنید. اقناع جوانان عزیز نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی مسئله‌ای بسیار مهم است.

انتهای خبر/ س
  
کد مطلب: 430682
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *