سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۲۵
۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

واحدهای تولید شناورسازی کلاس قایق در کنارک ساماندهی می‌شوند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارت و ساماندهی کارگاه‌های شناورسازی کلاس قایق در شهرستان کنارک در حال انجام است.
واحدهای تولید شناورسازی کلاس قایق در کنارک ساماندهی می‌شوند
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ایرج حسن‌پور در حاشیه اجرای طرح ساماندهی کارگاه‌های شناورسازی کلاس قایق در کنارک بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صمت شهرستان، شیلات، دریابانی، پلیس اماکن عمومی، سازمان بنادر و دریانوردی، اداره کالای قاچاق و اتحادیه مربوطه از این واحدهای تولیدی انجام می‌پذیرد.
 
وی افزود: در بازدیدهای نظارتی انجام شده تاکنون به تعدادی از واحدهایی که فاقد جواز فعالیت بودند جهت اخذ جواز و همچنین رعایت استانداردهای مدنظر سازمان بنادر و دریانوردی، تذکر و اخطار لازم داده شده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: برای صدور جواز کارگاه‌های تولیدی شناورسازی کلاس قایق هیچ محدودیتی برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری وجود ندارد.
 
وی گفت: تمامی کارگاه‌های شناورسازی فعال در صورت رعایت استانداردهای ساخت و محیط‌زیست و استعلام‌های مربوطه از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توانند مجوز فعالیت دریافت کنند.
 
انتهای خبر/ س
کد مطلب: 430755
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *